Posted by: childagain | December 8, 2008

Călătoria

Inspirată de afirmaţia lui Paul Brunton:
“Orice floare e un filosof”
Ce greu, şi ce avânt!       
Spune firul de iarbă
încercând
să iasă din pământ.
Viaţa e plină
de pietricele
zgrunţuri,
şi durere.
Şi, pe deasupra,
se pun  în calea ta,
atâtea râme,
gândăcei…
Nu, hotărât,
nu e un loc de soi!
Şi-apoi,
nimeni
nu se mai chinuie
aşa, ‘n neştire!
Încă un hop, şi…
uluire!
ce-i bulgărele
acela mare, cald
de miere?
Dar astă adiere?
Şi, ce sunt aste mii
de căpuşoare verzi?
Oare să poţi
să crezi?
E o poveste
oarecum  banală,
doar că se-ntâmplă’n
orice primăvară!

Responses

  1. E o poveste simpatica. Imi place.

  2. Mie imi plac poemele simple, dar pline de semnificatie. E bine scris. Poate imi lasi unul pe http://ioanbistriteanul.ro la comentarii. Mi-ar face placere sa il asez la pagina prietenilor.

  3. Child – ce zici, te-ar interesa sa-ti reactualizezi unele din poeziile mai vechi, pe altmariusliterar? Mai multi bloggeri, la care tin, au facut acest lucru, si a rezultat un lucru notabil…

  4. Child – Pentru inceput, e bine si asa! Dar iti voi lansa o invitatie de colaborare la altmariusliterar, astfel incit sa apara direct sub numele tau poezia. Ce zici?

  5. Am insa nevoie de o adresa valida de mail…

  6. Child, scrii bine. Propunerea de la altmarius mi se pare binevenita.

  7. Ei, gâză surioară, primăvara e o stare de spirit!:) Uneori vine mai devreme, alteori mai târziu decât calendarul…Vine cum vrea ea!:)
    Da’ las’ că pun eu şi ceva de iarnă, curând!
    Te pup, şi ai grijă la zbor!

  8. Sincer, am scris-o mai mult pentru mine! E destul de simplă pentru gusturile alambicate!:)
    Mulţumesc!

  9. Mulţumesc, îţi voi lăsa unul mai vechi, din perioada când eram plină de entuziasm poetic!:)

    Să ai o seară frumoasă!

  10. E o poveste a firului de iarba ganditor!

    fir de iarba nu-i usor singur sa calatoresti spre cer
    vin la tine fir de iarba ca sa-ti spun ce am de spus,
    Esti asa firav, subtire dar o iei de la inceput.

  11. Vii la mine, firicel?:) (Vezi că, la sfârşit, firul a văzut că mai erau şi alţii ca el!)Doar să îmi spui când!

    Mă bucur că ai venit şi aici! Te pup!

  12. :))))esti surprinzatoare! Toti au acum in suflete iarnă numai tu primăvară, buburuzencă mica si gingasa ce esti!

  13. Multumesc, e un lucru frumos, dar nu stiu exact cata valoare literara au! Eu le-am scris doar ca "modalitati de exprimare"!:)
    Iti voi lasa pe altmariusliterar la comenturi una dintre poeziile la care tin mai mult, ca sa vezi daca e ceva de capul ei!:)
    Multumesc pentru vizita, o zi frumoasa!

  14. Multumesc, esti extraordinar de dragut! Ma tem sa nu te dezamagesc, pentru ca eu nu m-am gandit sa fac literatura in mod serios, ci pentru mine a fost doar asa, o "revarsare"!
    Ti-am lasat deja o poezie.

    Adresa aceasta poate ca nu pare, dar e foarte valida!:) E o adresa de gmail si arata asa ciudat pentru ca mi-a sugerat-o calculatorul!:)Insa, la ea primesc toate comentariile.

    Inca o data, multumesc, si o zi buna!

  15. Mulţumesc, Ioan! Voi sunteţi nişte oameni grozavi, şi mă bucur că v-am cunoscut!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

