Posted by: childagain | December 19, 2008

Anunţ foarte important – contul yahoo!

Ţin să anunţ şi pe această cale, pentru cei care fac parte din lista mea de prieteni, că mi s-a deturnat contul yahoo. Mailurile pe care le-aţi primit începând de ieri seară, sau de azi dimineaţă, nu îmi aparţin. Am făcut imensa prostie de a răspunde unui mesaj în engleză venit, chipurile, de la Identification yahoo, în care mi se cerea să îmi reconfirm datele contului. Imediat ce am făcut-o, nu am mai avut acces la propriul cont, pentru că nu mi se mai recunoştea parola.Am încercat să o schimb, dar se pare că şi alte date din contul meu fuseseră schimbate, pentru că nu am reuşit să răspund la o întrebare de identificare.
Partea proastă este că unii prieteni au primit deja mesaje ca din partea mea, într-o română aproximativă, cu multe englezisme, în care li se cerea să trimită bani la o adresă din Londra. Pentru cei care mă cunosc bine, nu a fost nici o problemă, dar lista mea e lungă şi mă tem ca nu cumva unii oameni pe care îi respect să creadă măcar puţin din cele scrise acolo.
Aceeaşi problemă şi cu messul, mă tem să nu fi ajuns şi acolo astfel de mesaje. Şi, desigur, îmi cer scuze că o vreme (nu ştiu exact cât) nu voi putea fi prezentă.
Acestea fiind zise, vă mulţumesc pentru atenţie, iar dacă cineva are vreo idee cum aş putea-o rezolva în problema contului, i-aş fi recunoscătoare. Precizez că deja am trimis sesizări la Sign-in Yahoo şi la Report Broken Website.
I want to inform you this way, concerning people that take part of my list, that my Yahoo account was stolen.The mails you have been receiving from me till yesterday evening, or this morning, didn’t belong to me. I was foolish enough to answer a mail in English that was supposed to come from Identification Yahoo, and that asked me to confirm back my account items. Just after I have done that, I couldn’t sign-in to my own account, cause my password wasn’t recognised. I tried to change it, but it appeared to be like any more pieces of information from my account had been changed, cause I couldn’t answer an identification question.
The bad part of the issue is that some of my friends received messages supposed to come from me, in which they were asked for money, using a very week Romanian. They were asked to send that money to an address in London. As for the mess, I’m afraid that kind of messages could also been sent there.
Now that I said so, thank you for your attention,  and I’d be very greatful if someone could give me an idea in order to solve the matter of my account. I must say that I have already sent reports to Sign-In Yahoo and  Report Broken Website.

Responses

  1. Nu cred ca merita sa te stresezi pentru mailurile Yahoo, Child. Chiar daca au o capacitate nelimitata, mie mi se pare ca gmail-ul da un randament net superior, este mai bine organizat si mai placut: spun asta fiindca am vreo 6 adrese Yahoo si mai mult de 4 Gmail. Daca vrei iti ofer cu placere invitatii pentru a deschide Gmail.

  2. oauuu! asa ceva nu mi s-a intimplat niciodata! habar n-am ce trebuie facut. cred ca trebuie deschisa o noua adresa si de pe ea trimis anuntul de mai sus catre toti prietenii tai.
    si, stai linistita. toti cei care te cunosc mai mult sau mai putin, o sa-si dea seama.

  3. Multumesc, Rebelule! Stiam eu ca esti un prieten săritor!
    Voi deschide şi o nouă adresă, dar mai înâi vreau să văd dacă nu se rezolvă cumva cu cea veche. Poate totuşi face yahoo ceva!
    Până atunci, mai am adresa aceasta de gmail, care funcţionează. De la ea am avertizat câteva persoane.

    Om trăi şi om vedea!:)În posturi sunt încercări, se ştie!:)

  4. mie nu "mi-ai trimis" nimic, si mie mi-a venit o nota de identificare din-asta dar din principiu sterg tot ce nu cunosc si mi se pare bizar.
    linisteste-te, cine te poate confunda pe tine? si cei care-o fac din greseala vor gasi o cale sa te-ntrebe direct, cunoscandu-te, daca le-ai lasat o astfel de cale, daca nu le-ai lasat, inseamna ca nu trebuia.

    pupici fata sperioasa!

  5. Mulţumesc, dragă Wyu, ca întotdeauna, mergi direct la obiect!:)
    Poate trebuia şi eu să îl şterg, dar cum nu mă pricep prea bine la chestiunile tehnice şi oficiale, mi-am zis să nu fie totuşi ceva!

    Te pup şi eu, şi îţi doresc o seară bună!(Cu vise frumoase!:))

  6. Mulţumesc pentru grijă şi prietenie, dragă altmarius, dar am deja un cont gmail: cel de pe care am comunicat. Eu nu ştiu ce să fac cu atât de multe!:)De yahoo îmi pare rău pentru lista de prieteni, şi pentru toate mailurile frumoase pe care le primisem, cu tot felul de tematici: spirituale, religioase, amicale, comice.Şi, desigur, pentru contul de pe yahoo.360.
    Dar, poate că se va rezolva într-un fel!

    Mulţumesc încă o dată, şi îţi doresc o seară bună!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

