Posted by: childagain | February 13, 2009

Aforisme (IV)

Pentru că astăzi este vestita zi a Sf.Valentin, m-am gândit să redau şi eu câteva dintre aforismele antemenţionate ale lui Vasile Ghica – însă, de data aceasta, referitoare la “temele” predilecte: iubire, fericire, ideal. Sunt destul de spumoase ca să vă placă!

 
Click pe poză
 
Iubire
“Morala ar trebui să fie un imens tratat de iubire.”
“Orice iubire are stropi de infinit.”
“Prima iubire – o troiţă bătută de ani.”
“Tot paleativ este şi iubirea. Dar unul de rasă.”
“O singură golgotă ne-ar fi fost de-ajuns: iubirea.”
“Se pare că nu căutăm iubirea, ci statuia ei.”
“Dragostea e tot ce a putut face omul dintr-o pedeapsă originară.”
 
Fericire
“Fericirea nu poate fi decât afluentul victorios al riscului.”
“Iluzia fericirii ne-a făcut ceva mai sprinteni.”
“Săpăm de veacuri canalele fericirii, dar tot altceva curge pe ele.”
“În traista fericitului nu mai încape cerul.”
“Mariii nefericiţi sunt cei care nu au descoperit micile bucurii.”
 
Ideal
“Nu trebuie să aşteptăm indiferenţi zorile. Mai putem mişca şi noi pământul spre ele.”
“E foarte bine să arzi. Dar nu ca să ajungi funingine.”
“Aş vrea să am permanent conştiinţa de dimineaţă, nu pe cea de seară.”
“Perfecţiunii îi stă bine doar ca şansă.”
“Adevărul trebuie ajutat. El nu are încă armată proprie.”
“Sunt un om fericit. Mai am dorinţe nerealizate.”
“Zboară la timp! Altfel, îţi rămân aripile mici.”
 
 

Responses

  1. sa fii iubita…🙂

  2. Fiecare iubire are un stop de infinit si atit de mult de oferit!

  3. Salutare.

  4. Sa vezi in iubire caldura si linistea eternitatii,nimic mai mult si doar pentru asta se merita sa alergi prin si dincolo de viata .Te imbratisez si te iubesc,asa cum pot … .

  5. I should notify my friend about this.

  6. Chiar reuşeşti să găseşti un simbol pentru toate trei?:)Eşti mare, eu nici pentru primele nu m-aş descurca!:) Poate scrii ceva pe tema asta, când vei avea mai mult timp, că m-ai făcut curioasă!

    O zi bună, şi baftă la restul examenelor!

  7. Le-am citit pe toate cu plăcere… Iar odată ce am încheiat, prima imagine care mi-a venit în minte a fost o metamorfoză a celor trei subiecte, cu tot cu aforisme, într-un singur simbol… greu de descris, dar sublim! Am meditat puţin asupra sa…

    Mulţumim frumos!

  8. Nu a durat mai mult de o fracţiune de secundă… dar a fost suficient. Şi nu a fost în realitate o imagine… ci mai degrabă o trăire, un sentiment, pe care nu ştiu dacă îl voi putea reda.

    Am terminat cu examenele… iar acum mă relaxez:)
    Mulţumesc pentru gînduri.

    Toate cele bune!

  9. "Dragoste e atunci cand faci pe cineva sa zambeasca, chiar daca e obosit"
    Terry, 4 ani.

    Daca transformi CE-ul in .pps asculti o superba melodie de la ingerul Daniel🙂
    Morala: toate la timpul lor
    Superbe aforismele ca ,de altfel , toate simtirile tale.

  10. @ Elza, mulţumesc, şi tu la fel de mult!

    @ Infinitule, pps-ul era aşa de frumos, că nu am rezistat să nu-l pun la vedere!:)

    Mie mi-a plăcut şi chestia cu căţelul care te linge pe faţă, deşi nu l-ai băgat în seamă toată ziua!:)

    Aforismele sunt superbe, dar sunt gândurile altcuiva, din păcate. Eu încă nu am îndrăznit să îmi pun gândurile în aforisme…:)

    Toate la timpul lor, da! Valabil şi pentru infinituri…:)
    Morituri salutant infinitus!

  11. @Child – cand mai doresti sa publici o prezentare gen ppt sau pps ma poti consulta…
    Superbe ganduri …

  12. Mulţumesc, d-le Ioan! Eu ştiu că prezentările mele sunt oarecum "primitive", dar nici nu am pretenţia unui blog de artă!:)
    Dacă vreau artă, vin pe blogul tău!

    Mulţumesc de vizită, şi un week-end cât mai frumos!

  13. @Child – si ca dovada mergi la aceste 2 link-uri, poti vizualiza prezentarea online, ai acolo si coduri embed de introducere in propriile insemnari…
    http://www.slideboom.com/presentations/45217/Ce-e-dragostea

    http://www.scribd.com/doc/12377052/ce-e-dragostea

    … doua modalitati diferite ale aceleiasi idei …

  14. Ambele sunt minunate, mulţumesc din suflet! Voi reţine pe viitor ideea de a căuta prezentări Scribd, la care, dealtfel, am şi un cont.
    Însă acum, "răul a fost deja făcut"!:) Adică, oamenii au vizionat deja această prezentare, aşa cum e ea. Nu aş vrea să exagerez…

    Mulţumesc oricum, pentru informaţii şi bunăvoinţă! Şi îţi doresc cât mai mulţi vizitatori pe blogul tău, care merită cu prisosinţă!

  15. @Child – nu neaparat exagerare, dar daca tot ai cont scribd, cand ai o preyentare, pune-o mai intai acolo, apoi insereaz-o in insemnare…
    … imi cer scuze pentru insistente…

  16. Nu m-am gândit la asta, sincer! Mulţumesc de idee! Contul meu de acolo are doar "rol de suport" pentru câteva documente!

  17. jenniord, foarte frumos ai sintetizat! Se vede că tu ştii câte ceva despre iubire!
    Mulţumesc pentru vizită, şi pentru cuvinte!

  18. Salutare, Ioane, şi o zi cu soare! Mi-ai făcut o surpriză plăcută!

  19. Sfinte, da-i stropii pe masura sufletului ei!
    Amin!

  20. Off, wyu, mulţumesc pentru rugăciune! Dar, eu când am scris, mă gândeam la "stropii" pentru alţii!:) Ai celorlalţi sunt întotdeauna mai coloraţi!:)

    Poate te ajung şi pe tine vreo câţiva, că nu cred să poţi refuza!:)

    Te îmbrăţişez!

  21. Ceva dulce pentru tine si copilul tau.🙂

    http://www.123greetings.com/events/valentines_day/candy/candy4

  22. Mulţumesc, Carmen! Chiar e dulce!:) Să fie şi pentru tine o seară frumoasă!

  23. Mare adevăr ai spus, Brânduşa! Asta înseamnă iubirea, în final!
    Te îmbrăţişez şi eu, şi…ai grijă de tine!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

