Posted by: childagain | February 23, 2009

Reţetă de curăţat inima

Se ia inima cu grijă,
şi se scutură
de dureri, dezamăgiri, neîmpliniri.
Se reia manevra,
şi pentru  frumoase amintiri
(sau, măcar se depozitează
temporar într-o oază.)
Se mai scutură bine o dată,
pentru că ea are
multe cute sinuoase,
şi durerile sunt
foarte lipicioase…
Apoi, se unge bine
cu iertare,
pentru recondiţionare.
Şi totuşi,
manevra nu e completă până
nu se spală bine cu lacrimi,
câteva zile, sau săptămâni,
sau luni.
Apoi, ea poate
din nou funcţiona
la modul util.
Dar cu grijă, întrucât
materialul e fragil.

Responses

  1. Buna, hai sa-ti dau eu materiale si tematica de curatat inima pana devine stravezie si de inegrit pe a altora, am sa-ti scriu un mess limitat, restul vedem noi cum, este un lucru important si serios si in cazul in care esti de acord vei avea nevoie de timp de documentare lasand restul insemnarilor pe alta data. (Pe mess accesul este limitat, eventual vb. pe fix)

  2. Elza, curatenia asta se obtine cu multa osteneala! Garantat!:)

  3. …sunt aproape dupa a treia luna???? o fi deajuns??? o a mai incerc o noua revizie😉 poate, poate🙂

  4. Uffff, deci mai am😦 Sa speram ca nu prea mult🙂 O seara frumoasa!!! si multa bucurie maine🙂

  5. Este o reteta omologata, sau e in curs de testare?🙂

  6. Mulţumesc, bebereaga, eu sigur nu ţi-aş "strica-o"!:) Aş păstra-o bine!:)
    Dar curăţarea trebuie să o facem fiecare, singurei! Altfel, nu e de durată…

    Te pup şi eu!

  7. sangele curat curata inima intodeauna…🙂

    faina reteta🙂

  8. Sa ma documentez pentru curatare?:) Asta fac, de la o vreme incoace!:)
    Ma bucur ca macar inimioara mea te-a determinat sa "iesi la iveala". Vezi ca am "transportat" articolul tau despre "Gita" pe altmarius2. N-ai mai trecut pe acolo!
    Te sarut, si incerc pe mess. Acum sunt la munca, doar dupa-amiaza ajung acasa.

  9. Poate nu chiar aşa de mult, Doruleţ!:) După cum ziceam, ai "ajutoare" la curăţătorie!:)

    O seară frumoasă şi ţie! Cât despre mâine…mai bine mă abţin, dar mulţumesc oricum!:)

  10. eşti extraordinară !
    uite, sunt dispusă să-ţidau inima mea: mai întâi la curăţat, apoi în dar, de primăvară…
    PUPICI DULCI !

  11. A treia lună de curăţări?:) Ştiu eu, se poate să fii pe aproape…Dar sunt şi curăţări parţiale, înşelătoare! Zici că gata, inima e lună, dar după nu ştiu cât timp, descoperi că a mai rămas ceva într-o cută! Şi iar începi procesul…:) De-aia ziceam eu că "manoperele" astea sunt de durată!

    Dar lasă, cu atâţia prieteni pe weblog, cred că va dura mai puţin!

  12. Din câte ştiu eu, e omologată!:) Dar (există şi aici un dar), nici o reţetă nu are aplicabilitate 100%! Există multe variaţii individuale…:)

  13. ieri eram pe fuga si ca apucata de ced ti-am povestit, ca n-am mai avut ochi şi pentru inimioara ta, aproape ca n-a mai contat pe langa toata nebunia cealalta, milles fois, milles fois, unge-ma si pe mine asa cum stii tu bine si iarta, iarta! ssa de oarb-am fost, ca azi recitind parc-o fac pt. prima oara, si chiar o fac, pt. ca ieri n-am avut suflet pt. mine, dar azi,

    azi iti strecor un pupic pe sub usa râzând
    sa-l lasi acolo soldatel de pază
    are fireturi albastre de vânt
    iar sub veston, o subtirică de rază
    -durere, tristete, amar si necaz,
    ce strain n-ar fugi fără teamă
    risipit până-n ultimu-i gând
    de-o asa napraznică lamă?🙂

  14. Multumesc pentru pupicul-sodatel!:) Stiu ca va fi un paznic bun!

    Draguto eu am iertat demult ceea ce era de iertat, doar ca nu imi gaseam linistea pentru ca nu intelesesem unele lucruri…si din alte motive! Lasa, nu iti face probleme cu inimioara mea, daca a rezistat ea intreaga pana acum, o va face si de acum incolo!

    Si problema ta este foarte importanta, si nu am de ce sa te iert pentru asta, e tot o problema "de viata si de moarte"! Chiar te rog sa scrii ce ai spus! Si eu m-am simtit putin vinovata ca ma gandeam la chestiunile mele personale,pe cand tu…:)
    Ce-i drept, sunt rare momentele cand ma gandesc doar la mine, dar mai sunt, pentru ca altfel "masinaria nu ar mai functiona"!

    Iti trimit si eu un "soldatel", si astept sa imi spui cand incepi "operatiunea"!

  15. şezi mumos, nici mie nu-mi lipsesc momentele acelea, dar bine le mai zice, stii, era odata un lipici rusesc care se numea "Moment", stateai cu degetul apasat ctva. momente, lipea, repara si gata, acum e supergluul, la asta nu mai stai deloc, se lipeste din mers :)))

  16. Am şi eu o reţetă pentru a curăţa inima…

    E drept, că am o inimă puternică şi rezistă curajoasă vicisitudinilor, însă chiar şi aşa…uneori…

    Iau inima din piept, cu grijă… Şi o arunc cu putere în înaltul cerurilor. Apoi aştept răbdător să se întoarcă. De fiecare dată se întoarce plină de viaţă şi plină de lumină.

    Aştept clipa în care mă voi arunca cu totul în inaltul cerurilor…🙂

    Toate cele bune!

  17. Am uitat să precizez că nu ştiu niciodată cât timp va dura călătoria ei… dar sunt mereu răbdător.

  18. Reteta ta e chiar mai buna! Dar nu toti oamenii pot sa o arunce in sus dintr-o data!
    Unii, trebuie sa "efectueze" intai o curatare aici, pe pamant, si apoi, ea va zbura singura!:)

    Multumesc pentru ganduri, m-ai inseninat!

  19. Da, la partea cu "zburatul singură", trebuie să mai lucrez. Deocamdată mă mulţumesc cu aruncatul…

    Mă bucur că te-am înseninat!🙂


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

