Posted by: childagain | March 11, 2009

Daruri – meditaţie spontană

Fiecare clipă
e un dar mereu reînnoit
al destinului.
Unele daruri pot părea
nepotrivite uneori,
după optica noastră.
Însă, după un timp înţelegem,
că noi suntem cei care
nu ne cunoaştem nevoile.
Le confundăm, deseori
cu dorinţele…
Pentru ca un dar
să ne apară drept ceea ce este
e necesar să ne “lustruim”
oglinzile din interior.
Şi atunci, ele vor reflecta exact
realitatea.
Chiar şi darurile care
ne-au adus durere cândva
vedem că au avut un rost.
Măcar să înţelegem
că acelea într-adevăr
nu ni se potriveau,
chiar dacă am fost încântaţi
de frumuseţe,
şi că frumuseţea
nu e totdeauna congruentă
cu bucuria.
E o lecţie pe care,
toţi o picăm la început.
(Dacă n-am pica,
n-am avea de unde
ne ridica,
spune o mai nouă
înţelepciune.)
Până la urmă
trebuie doar
să învăţăm să preţuim.
Atât.

Responses

  1. Fiecare clipa e un dar mereu reinnoit al destinului; depinde insa de noi daca este sau nu un dar ca al calului troian…

  2. Aşa e, Rose-Red, totul are un scop! Partea dificilă este până ce descoperim acest scop! Uneori credem că l-am descoperit, dar se poate să ne înşelăm, pentru că nu reuşim să vedem "subtilul", aşa cum spui tu! Poate că, atunci când vom fi capabili să îl vedem de la început, nici nu va trebui să mai ieşim pe stradă!:) Vom şti totul în noi, exact acolo unde ne aflăm.
    Mulţumesc pentru gânduri, mi-am mai clarificat nişte aspecte!

  3. bnegativ, mă bucur că ţi-a plăcut! O seară bună şi ţie!

  4. Altmarius, ai pus o problemă interesantă! Unele daruri pot fi şi "cai troieni", însă cu timpul, şi cu experienţa, ajungem să le deosebim din timp de celelalte. Nu înseamnă însă că vom şti să le deosebim 100%, pentru că asta ar fi, de-a dreptul, înţelepciune!:)

  5. Mă bucur că ţi-a plăcut, Brânduşa! Nu am cuprins chiar toate orizonturile:), ci doar pe cele cunoscute de mine. Mi se mai întâmplă, din când în când, să scot câte o concluzie din orizonturile astea!:)
    Te îmbrăţişez de seară!

  6. Foarte frumos!

    Mulţumim!

  7. Faci asa o piruieta,cuprinzi orizonturile si concluzionezi intr-o curgatoare poezie.
    Despre ea si despre gandurile tale,numai note mari.
    Cu aceeasi caldura !

  8. mi-ai adus aminte de treaba aia cu …

    "in rezolvarea fiecarei probleme e ascuns un dar pentru noi. cautam problemele deoarece avem nevoie de darurile lor."

  9. Oare de asta căutăm problemele?:) Înseamnă că acei ce intră mereu în buclucuri sunt cei mai înţelepţi!:)
    Glumesc, ştiu că ai dreptate în privinţa darului, dar uneori, până îl descoperi, trebuie să dai multe "învelişuri" la o parte!

  10. Totul are un scop. Si un zambet pe care il zarim pe strada, si un dar, si o dorinta. Toate acestea ne modeleaza spiritul si ne poarta pe diverse cai.
    Dar noi vedem doar partea superficiala, doar partea materiala a lucrurilor. Cand vom ajunge in stadiul sa recunoastem aceste subtilitati, ne vom degaja intr-un sfarsit de partea materiala.


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

