Posted by: childagain | March 22, 2009

Leapşa cu zâmbete

Ei, şi fiind duminică, şi găsind eu o leapşă simpatică pe un blog, m-am gândit să o şi “execut”, că a trecut ceva timp de când n-am mai zâmbit…pardon, n-am mai avut lepşe!
Aşadar, ia să vedem care ar fi cele şase lucruri care m-ar face să zâmbesc… Hmm, de fapt, cred că ar fi mai multe, dar voi încerca să mă rezum:
1. “Perlele” băieţelului meu, şi cugetările lui mature (care uneori mă depăşesc şi pe mine)
2. Atunci când primesc flori
3. Atunci când prietenii încearcă, stângaci, să mă înveselească, presupunând că aş fi tristă
4. Atunci când găsesc o frază nostimă într-o carte (uneori, chiar râd de-a binelea)
5. Unele mesaje şi glume pe care le găsesc dimineaţa pe mess, sau pe mail (sau, de ce nu, pe weblog)
6. Glumele şi tachinările de la serviciu, unde suntem aproape o familie
Cam astea ar fi, în abreviere! Şi acum, invit pe cine doreşte, să o preia!

Responses

  1. Acest comentariu am vrut sa-l postez la "10 reguli" si nu am nimerit.Sunt la inceput de drum in "ale calculatorului".Dar sigur o sa reusesc sa stapinesc mai bine "mouse-ul".Scuze.Pa.

  2. Mulţumesc! Meritul lepşei nu e al meu, eu doar am preluat-o!

    O seară bună!

  3. Faina leapsa !
    Poti sa zambesti chiar completand-o .
    Mi-au placut si raspunsurile tale !

  4. Ok child !
    Preluam,furam timp si zambim.

  5. E bine şi atunci! Deşi, asta era ceva ce ţinea chiar de timpul liber, nu era o "temă"!:)
    Oricum, deja am zâmbit! Ca întotdeauna când treci tu pe aici!

  6. Azi nu o preiau – se aude deja in casti :serviciul "timp liber" indisponibil !
    Maine ,poate la pauza de cafea sau dupa "inchiderile" si "deschiderile" mele !
    Hei ai zambit?
    Eu da!
    Un pupic pentru zambet !

  7. Mă bucur! Trecem şi asta la motivele de zâmbet: zâmbetele altora!:)

  8. foarte faine zambete ai aici pe blog, draga Child
    ups… am zambit🙂

  9. Bine, atunci iata:

    1. La asta nu pot face nimic, doar sa astept sa-mi povestesti si mie.
    2. Untisor, urzica alba, albastra si alte floricele dintr-o poienită de la Cernica.
    3. Asa cum ar fi daca te-as intreba, ce mai faci tu, Flo?
    4."CATAVENCU (ia poza, trece cu importanta printre multime si suie la tribuna; isi pune palaria la o parte, gusta din paharul cu apa, scoate un vraf de hartii si gazete si le asaza pe tribuna, apoi isi trage batista si-si sterge cu eleganta avocateasca fruntea. Este emotionat, tuseste si lupta ostentativ cu emotia care pare a-l birui. – Tacere completa. Cu glasul tremurat): Domnilor!… Onorabili concetateni!… Fratilor!… (plansul il ineaca.) Iertati-ma, fratilor, daca sunt miscat, daca emotiunea ma apuca asa de tare… suindu-ma la aceasta tribuna… pentru a va spune si eu… (plansul il ineaca mai tare.)… Ca orice roman, ca orice fiu al tarii sale… in aceste momente solemne… (de-abia se mai stapaneste) ma gandesc… la tarisoara mea… (plansul l-a biruit de tot) la Romania… (plange. Aplauze in grup)… la fericirea ei!… (acelasi joc de amandoua partile)… la progresul ei! (asemenea crescendo)… la viitorul ei! (plans cu hohot. Aplauze zguduitore.)"
    5.Vezi chiar asta!
    6. –😦

  10. Bune motive, nervblood!:) Aş avea totuşi ceva de comentat la cel cu prostia! Ar trebui mai curând să ne întristeze…

    Nu cred că ai putea să iei toate motivele de a zâmbi,nici dacă ai vrea!:) Deşi, ale tale sunt bunicele…

    Mulţumesc de invitaţie, voi veni cu plăcere! Atât cât îmi permite timpul acesta păcătos!:)

  11. wyu, dragă boare trecătoare, care apare şi dispare!:) Ai nişte motive foarte, foarte simpatice, deşi pe ultimul nu îl înţeleg în totalitate.:) Să fie plânsul? El te face să zâmbeşti? Nu mai ştiu cine a spus o chestie simpatică: "Zâmbetul cel mai frumos este zâmbetul care răsare dintre lacrimi."
    La punctul 3, dacă m-ai întreba astăzi, chiar nu ştiu dacă aş zâmbi!:( Am avut o zi mai curând îngrozitoare, o zi de "încercare", dacă pot spune aşa. Însă, m-aş bucura că mă întrebi, oricum!
    Punctul 4 e fără discuţie!:)) La ăsta chiar aş râde cu hohote!

    Oricum, tot fără discuţie, citind răspunsul tău, am zâmbit! Te sărut, şi aştept să aud că zâmbeşti şi tu!

  12. Dacă Brânduşa e indisponibilă, eu sunt disponibil. Fiind acasă, sunt şi liber. Nu că-i weekend, ci că-s desculţ. Dar peste 5 minute n-o sa mai fiu liber, că trebuie să-mi pun şlapii şi să mă duc să iau o pâine.
    Tare păcătoasă vreme. Ziua: acum ninge şi peste 26 de minute îţi vine să faci plajă. Nici nu ştiu cu ce să mă mai încalţ !

  13. Cred că astea au fost motivele de zâmbet!:) Nu-i nimic, şi pe mină mă amuză vremea asta în schimbare (asta, când nu mă enervează!:))

    Şi tu mai iei pâine la ora asta?:) Credeam că numai eu mă trezesc uneori pe la 21 că nu am pâine, noroc că am un butic aproape!

  14. Da, am un mini market deschis non~stop. Şi acolo au o pâine feliată cu dovleac, de secară sau neagră. Asta neagră îmi place mai mult decât cea albă. Da` mi-am făcut un mic… cadou. Am zbughit-o fără şlapi. Adică măcar să mă pot bucura c-am fost liber toată ziua !

  15. Primele zambete si poate singurele care au importanta mi le aduc familia, persoanele dragi si iubite.
    Tie iti multumesc in mod special.
    Am primit la o insemnare de-a mea un comentariu impresionant care m-a intrigat. L-am publicat sub titlul celui care l-a semnat, adica "Un om". Daca ai timp as aprecia parerea ta.
    O seara minunata iti doresc

  16. Si eu iti multumesc, james, pentru ca esti un prieten bun, si m-ai enumerat printre motivele de zambet!:)
    Voi citi comentariul, increderea ta ma onoreaza.

    O zi foarte frumoasa si tie, multumesc!

  17. ma pun eu si zic asha:
    1.prostia invelita intr-un soi de aroganta ma face sa zambesc(ba kiar sa rad ih hohote)
    2.un copil jucandu-se si facand bazaconii
    3.cuvintele nespsu si care plutesc in aer..si p care ne e frica sa ni le spunem unii altora …si asta ma face zambesc

    nush ar fi multe…dar fiind un joc..mai las si p altii sa zica sa nu zica k le-am luat eu toate motivele de a zambi

    PS:aqm cine s face?
    Vreau sa te invit la mn aksa(blogul meu) si sa te servesc cu sentimente(poeziile mele)…c zici accepti invitatia mea?

  18. In gluma toate sa le iei
    De vrei in viata sa zimbesti.
    Caci orice se va intimpla,
    Este experienta ta.

  19. Bine marcat, aryyana! Mulţumesc de trecere, şi pentru frumuseţea versurilor!

  20. Adevarul este unul singur,dar nimeni nu-l detine in intrgime .Fiecare intelegem in functie de nivelul nostru de evolutie .Deci fiecare avem dreptate in felul nostru. Si minunata Child si Marea Pasare Inteleapta si… noi toti .Suntem(pe pamint)la aceiasi scoala( a evolutiei ) dar in clase diferite. Fiecare decide cum si cit sa evolueze. Pana la urma tot la El ajungem mai repede sau mai tirziu.

    Child ai postat o muzica superba si ma bucur ca am reusit sa intru prin blog-urile voaste. Sunteti minunati cu totii

  21. Nu-i nimic, aryyana, bine că ai specificat la ce te referi! Ştiu şi eu că fiecare deţinem o parte de Adevăr, şi că doar căile diferă. Eu respect calea Păsării, dar ideea este că şi el ar trebui să o respecte pe a mea. Oricum, ştiu că tot acolo vom ajunge!
    Şi, mă bucur când mai întâlnesc, pe parcurs, vreun călător! Indiferent de clasa unde se află, şi de calea aleasă.

    Mă bucur că îţi place muzica mea (dacă e vorba de Secret Garden, presupun), e genul de muzică pe care îmi imaginez că l-ar asculta şi locuitorii Shamballei!:)

    Despre calculator, nu-i nimic, toţi am fost odată la început, şi chiar şi acum, mai descoperim mereu câte ceva de învăţat!:)

    Te îmbrăţişez, şi îţi doresc să îţi păstrezi mereu sufletul proaspăt!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

