Posted by: childagain | April 12, 2009

E sărbătoare la Florii – Petru Dugulescu

E sărbătoare la Florii
Cum n-a mai fost vreodată,
Căci Cel prezis de profeţii,
Azi în Sion se-arată.
Smerit, cu chipul Său senin,
Înconjurat de gloate,
Iisus, călare pe asin,
Coboară spre cetate.
În mâini, cu crengi de palmier,
Îi ies mulţimi în cale;
Răsună al Iudeii cer,
De cânt şi osanale.
Răsună coruri de copii
Mulţimea se tot strânge,
E sărbătoare la Florii,
Dar Împăratul plânge:
“Ierusalim, Ierusalim,
Ce mi-ai respins iubirea
Şi darul păcii cel sublim –
Îţi plâng nenorocirea.
Duşmanii vor împrejmui
Tot zidul tău cu schele,
Iar pentru mame şi copii
Veni-vor vremuri grele.”
Cu lacrimi calde pe obraz
Plângea Ierusalimul… ,
Dar plânsul lui mai scaldă azi
New Yorkul şi Kremlinul.
Văzduhul Terei e brăzdat –
De undele divine,
Iar orologiile bat
Sfârşitul care vine.
E sărbătoare pe pământ
Şi luptă pentru pace,
Se flutură lozinci în vânt,
Dar Prinţul păcii tace.
Azi, nu romani şi nici barbari,
La porţi vin cu ştafeta,
Ci mii de monştri nucleari –
Ameninţă planeta.
E sărbătoare şi e joc
Şi muzicile cântă,
Dar pace tu nu ai deloc
Şi moartea te-nspăimântă.
El hotărăşte iar o zi
Azi, cât se poate spune,
Pe Prinţul păcii-L poţi primi,
Nu amâna pe mâine!

Responses

  1. In aceasta mareata zi m-am sincronizat cu doua persoane,in ceea ce am postat;cea de-a doua esti tu Child.O zi de Florii si de duminica numai cu bucurii sa ai!

  2. La multi ani! de ziua numelui tau,multa sanatate si multe bucurii aceasta zi sa iti aduca si sa le intimpini in fiecare din zilele ce vor veni.

  3. Multi ani fericiti voua florilor si viata ca o primavara!

  4. Child cu nume de floare, La Multi Ani!

  5. Bune şi nebune ! :))))

  6. @ capricornule, dacă ne-am sincronizat, înseamnă că am prins "unda", adică – unda gândirii care se călătorea pe aici!:) Şi ţie o duminică plină de minuni!

    @ jenniord, mulţumesc pentru tot, şi pentru minunatele cadouri pe care le pui mereu pe blogul tău! Să ai şi tu o duminică plină de soare!

    @ Dinu, eşti atent, ca de obicei (şi nu uiţi nimic!:)), de aceea îţi mulţumesc în mod special. Îţi doresc şi ţie petrecere plăcută, în aşteptarea tradiţionalei!:)

  7. Florinuş, LA MULŢI ANI !

    Abia aştept să ne revedem în iulie, la tradiţionala întâlnire cu TOŢI blogger-ii şi TOATE blogger-iţele din WB-ul nostru. În compania Măreţei Mări…

  8. ai nume de floare? daca da iti urez la multi ani!
    daca nu, iti doresc o zi’nflorata!🙂

  9. @ Elza, îţi mulţumesc pentru că eşti mereu drăguţă, şi nu ai lăsat să treacă nici ocazia de astăzi pentru a o dovedi. Întâmplător, şi numele meu se înscrie în zona "florală":), dar contează că m-ai vizitat chiar dacă nu ştiai asta.

    @ Danielle, şi ţie toată fericirea din lume, şi mulţumesc din suflet pentru urări!

    @ greenfield, mulţumesc pentru urare, şi mă bucur că nu ai uitat acest mic amănunt legat de nume!:) De fapt, nu multă lume îl ştie, de aceea îţi mulţumesc încă o dată!

  10. Sa inveti de la fiecare floare sa iubesti, sa fii tandra, sa luminezi pe cei din jur, sa-i lasi sa te admire, sa aduci bucurie si sarbatoare… La multi ani!

  11. La mulţi ani! Versuri deosebite, în stil eminescian.

  12. Acuma… asta e ! N-am mai putut păstra "secretul". "Iartă ca să ţi se ierte !", dragă floare-ntre flori.

  13. @ atelocin, mulţumesc din suflet, şi îţi doresc şi ţie aceleaşi frumoase lucruri!

    @ Ioane, mulţumesc pentru urare! Versurile aparţin unui pastor baptist, dar pentru mine nu acest lucru este important. Importantă este credinţa şi talentul!

    @ Dinule, n-am de ce să te iert, secretul e deja "un secret al lui Polichinelle", întrucât cred că aproape toată blogosfera ştie de întâlnirea proiectată de tine!:) Şi, cu atât mai bine, zic eu!
    Mulţumesc pentru cuvintele calde, dar să nu-şi facă lumea păreri nerealiste: eu voi fi doar o babă pierdută într-o mare de tineret!:) Noroc de nume!:)

  14. Placuta poezie,nascuta din fiinta ta,din sufletul si numele tau.
    Si ce poate fi mai frumos decat asteptarea imparatului ceresc cu crengi de maslin…sigur eram si noi pe acolo !
    La Multi Ani ! Ganduri bune si sperante impletite !
    -un boboc de … intelepciune

  15. child sa fii iubita ca o floare
    pretuita ca aurul ce varsta nu are
    acum in suflet lumina sa-ti fie
    iar viata-n treaga o mare bucurie!

    la multi ani!

  16. Brânduşa, ai spus un lucru profund: poate eram şi noi pe-acolo! Poate în fiecare an suntem, dar plini de impurităţi, şi de "grijile veacului".
    Poezia e minunată, şi mă bucur că îţi place, dar nu-mi aparţine, după cum am specificat!:)

    La mulţi ani şi ţie, şi bucurii alături de florile din grădina ta!

  17. nervblood, mulţumesc din suflet pentru micuţul poem! Eşti sensibil, ca întotdeauna!
    Aceleaşi urări şi pentru tine, întrucât sufletul tău merită tot ce-i mai bun!

  18. O poezie superba, scrisa cu traire si atat de actuala vremurilor noastre in care vanturi bat din toate partile.

    O zi cu pace si mult bine!

  19. Mulţumesc pentru trecere, Carmen, şi mă bucur că îţi place poezia! De fapt, cred că era imposibil să nu-ţi placă, pentru că tu apreciezi credinţa unită cu talentul!
    Şi ţie o zi luminoasă!

  20. La Multi Ani frumosi si sanatosi, cu pace in suflet si prieteni aproape, Child!
    Imi cer scuze ca vin atit de tirziu, dar si eu sunt inconjurat de Flori (i)…

  21. altmarius, nu e niciodată târziu pentru prietenii vechi! Să îţi trăiască florile, şi să ai numai bucurii în "grădină"!

  22. LA Multi Ani si sa fii fericita si sa ai parte de toata iubirea din lume. Pupa-l si pe Ionut din partea noastra.
    O seara minunata iti doresc

  23. Multumesc, james, ca nu ai uitat! Vă pup si eu pe voi, si sa va bucurati de floricica voastra!

  24. Ştii Florina, mă gândesc să pun o restricţie la comentariile de pe blogul meu: << Accesul la postarea de comentarii este permis numai acelora care vor să ne întâlnim la vară, pe terasa restaurantului "Maria" din Mamaia >> !

  25. Poate vei fi considerat un tiran dacă faci asta!:) Eu zic doar să le sugerezi…Sau, să le acorzi un cadou virtual celor care-şi confirmă participarea! Uite o idee bună!

  26. Bună şi ea, Dinule!:) Cine nu şi-ar dori o mare acasă la el/ea?:)

    Ca să devin mai practică, eu zic să laşi şi tu lucrurile să curgă. Oricum, mai e până atunci! Se pot întâmpla multe între timp…(Bune, sper!:))

  27. Drăguţa mea, după cum am mai spus, pentru prietenii vechi nu e niciodată târziu! Eu ştiu că oricum te-ai gândit la mine. Mulţumesc pentru urări, şi mai ales pentru ultima parte! Chiar cred că aşa se întâmplă, numai că uneori El apare în forme tare ciudate, şi îţi dă mai întâi amarul, şi pe urmă dulcele – aşa, dozat!:) Dar e bine măcar când putem să Îl recunoaştem!
    Te îmbrăţişez, şi îţi doresc şi eu să răspândeşti lumina conform numelui tău!

  28. Păi Child, anul trecut le-am dat câte-un pupic virtual şi-au venit… una ! Numai Asel Geamilia cu soţul ei. Noi 2 doar eram gazde. Acuma, ca să vină măcar 3… ce să le mai promit ? Poate numai marea cu sarea (ei) :))))

  29. La multi ani Florina!
    Am intrat tarziu, imi pare rau ca n-am putut s-o fac ieri, cand a fost atata soare… dar am pastrat pentru azi urarea mea de sanatate şi de împlinirea celor ce te-ar putea bucura cel mai mult, si poate nu intamplator numele tău poartă-n el orice floare, tu să-L poţi întâmpina oricand pe El iar El să-ţi iasă-n drum pe orice cale!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

