Posted by: childagain | April 15, 2009

Leapsa cu 5

Intrucat am promis, raspund aici la leapsa de la Danielle, mai ales ca mai fusesem “tintita” cu o leapsa si de Brandusa – la care am raspuns pe blogul ei. Desi intentionam ca, pana la Pasti, sa pastrez macar cateva zile de tacere, voi raspunde la aceasta leapsa, intrucat are o tematica benefica, si se poate incadra in ideea postului.
Asadar, iata cele 5 definitii cerute:
 
Prietenie – articol absolut necesar existentei, care nu se imputineaza atunci cand se imparte, care costa putin, dar valoreaza enorm
 
Speranta – senzatia ca intotdeauna, oricat de prost s-ar sfarsi filmul, mai exista un “va urma”
 
Credinta –  senzatia ca ai de toate, si poti totul, desi nu ai nimic, si esti neputincios; si culmea – lucrurile astea sa se si intample, asa cum simti
 
Incredere – aplicatie practica a definitiei de mai sus, insa raportata la un subiect concret
 
Primavara – copilaria si adolescenta naturii, la un loc
 
Si, pentru ca trebuie sa propun si eu 5 cuvinte, iata-le:
Fantezie
Realitate
Uman
Spirit
Creatie

 

Nu voi numi nici un “succesor”, ci las la placerea si aprecierea voastra daca vreti sa preluati leapsa.

Responses

  1. iti doresc un paste luminat si fericit!

  2. Umanul este fantezia Spiritului transformata in realitate prin Creatie.

  3. Superba definitie! In cateva cuvinte, ai spus totul! Multumesc ca ai folosit atat de adecvat cuvintele propuse de mine!:)

  4. Sa spunem ca m-am eschivat putin;era mai complicat sa dau cinci definitii.Sper ca afirmatia mea sa fie cat mai apropiata de realitate,dar cred ca nu sunt excluse nici alte formulari.Numai bine.

  5. Paşte fericit!

  6. @ Brandusa, in saptamana mare tot ceea ce ţine de sfera umanului este mai frumos, mai purificat! Am văzut că şi tu ai surprins asta pe blogul tău.
    Te îmbrăţişez şi eu!

    @ greenfield, mă bucur că ai fost "vinovată"!:) E o leapşă inteligentă, mai "pasabilă" dacât multe altele întâlnite în istoria weblogului. Dacă vei mai aduce şi alta la fel, nu zic nu, dar voi răspunde abia după Sarbători. Acum cred că e timpul pentru un pic de reculegere.
    O săptămână minunată şi ţie!

    @ Mă bucur că îţi plac definiţiile, Ioane! Aceste jocuri de-a definiţia permit revărsarea fanteziei şi a structurii specifice a fiecăruia. Ăsta e şi farmecul lor!

  7. Interesant!
    Cateva clipe in folosul prieteniei,este un mod de a trece prin saptamana mare.
    O imbratisare !

  8. Child, eu sunt "vinovata" de leapsa asta adusa special pentru WB de pe WP. Si intrucat tocmai am primit alta de la o prietena de-acolo, promit sa nu te lepsuiesc direct, dar ce vor face ceilalti, nu stiu…:)
    De fapt nu e obligatorie, dar e un mod de a relationa frumos.
    O saptamana frumoasa iti doresc!

  9. Frumoase definiţii.

  10. 🙂 i-am dat si io drumul mai departe… tot la libera alegere😉
    o zi buna!

  11. O zi bună, unicorniţo! Asta e menirea lepşelor, să meargă mai departe!

  12. Nu cred ca vom mai vorbi pana dupa sarbatori, primeste si urarea mea ca aceasta Mare şi sfanta Sarbatoare sa o împlineşti în ceea ce ai tu mai profund pentru Ea, şi Ea să-şi reverse Darul Luminii Sale cu tot ce are Ea pentru tine şi toţi dragii tăi.

    Hristos va Invia!

  13. @ wyu, draguta mea, si tie multa, multa lumina! Sa iti lumineze viata in toate cotloanele, si sa iti aduca si putina bucurie!
    Adevarat va invia!

    @ Elza, multumesc din suflet, si tie Sarbatori cu implinire sufleteasca, asa cum meriti!

  14. Ioane, mulţumesc din suflet, şi ţie multă lumină în suflet şi în casă!

  15. Definiţia ta a fost aproape perfectă, d-le Daniel (spun aproape pentru că nimic din ce-i omenesc nu e perfect:)), şi e mult mai bine că le-ai cuprins pe toate într-o propoziţie.
    Sărbători fericite!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

