Posted by: childagain | May 7, 2009

Cercuri în apă

Nu suntem, din păcate,
Fiinţe imateriale,
a căror trecere nu tulbură
tabloul lumii.
Suntem eter şi suflet,
dar eter cristalizat.
Şi, de aceea,
geometriile noastre
produc cercuri în apă.
Cercuri, cercuri…
ce fac să vibreze
plantele de apă,
malul şi
alte geometrii.
Cât de frumos vibrează
nu putem noi totdeauna
dirija.
Uneori, e muzică de sfere,
alteori,
concert banal.
Totul depinde, desigur,
şi de claritatea momentană
a structurii,
dar şi de reflecţia
undelor în
materialul întâlnit.
Şi, desigur, apa şi
celelalte lucruri
din mediu,
se reflectă şi ele
în structură.
Apa udă ireversibil
geometria
se lipeşte de ea,
şi îi modulează vibraţia.
Geometria, vibrând,
modifică
structura apei.
Aşa stau lucrurile.
Iar pentru ca vibraţia
să fie mereu sublimă
mai e necesar
un element:
soarele.
Care alungă opacitatea,
usucă apa în exces
şi asigură
frecvenţele dorite.
Însă, uneori,
până la soare,
sunt norii…

Responses

  1. Muzica de sfere e din domeniul poetic,sau chiar al muzicii?

  2. Mie-mi pare, ca s-ar asemana cu dangatul clopotelor.

  3. Fiecare existenta are amprenta ei proprie si amprenta generala ce se intoarce ca efect cu miscare de recul la fiecare,depinde de ceea ce ne ofera vecinatatea cu care venim in contact. Aceasta depinde intr-adevar de sansa ce vine de la viata,acel tot unitar comstruit ce vine din exterior si se rasfringe si asupra noastra.

  4. Luminozitatea ideilor tale este mai inalta;iti plac lucrurile clare, calde si colorate natural si intens.

  5. Multumesc, jenniord, esti foarte generoasa! E adevarat ca imi plac lucrurile clare si calde, dar uneori, luminozitatea se mai "umbreste" si ea, din motive de imperfectiune omeneasca. Nimeni nu e scutit de asta!:)

  6. Apare cite un nor care intuneca si umbreste adevarul,dar dincolo de acesta ,ochii scutatori,vad in profunzime si in dimensiunea reala.

  7. si tie ti-e dor de elfi, nu-i asa?

  8. Deaga mea wyu, am simţit lipsa ta "pe aceste meleaguri"! Crede-mă că, de lucrurile de care îţi este ţie dor, îmi e dor şi mie (mare, soare, nisipuri, şi toate celelalte), pentru că, de obicei, nu le întâlnesc decât vara, şi atunci foarte rar! Despre munte nu mai spun, anul ăsta, cel puţin, cred că îmi voi lua gândul, pentru că mă aşteaptă o vară încărcată profesional.
    Uf, e rău că nu mai ai mess, dar dacă mai ai măcar telefonul, poate găsesc eu puţin credit zilele astea. În rest, dă zor, şi ieşi din "Doftana", ca să poţi respira din nou! E o chestie de viaţă a sufletului, la urma urmei! Mai vorbim noi, altădată!

    De elfi, da, îmi e tare dor, dar nu întotdeauna!:) Şi asta pentru că mai găsesc, din când în când, câte unii rătăciţi prin lumea noastră…:)

    Te pup, şi vreau să aud că ai moralul sus!

  9. ……..iar de cele mai multe ori pana la Dumnezeu te "mananca" sfintii…
    dar un vechi proverb spunea asha:
    "Bine faci,bine gasesti"…

    PS:te las sa intelegi ce vrei u(am incredere pt ca stiu ca esti intelept/eapta)!

  10. mi/a fost dor de tine, trec in graba, deocamdata sunt bombardata de undele din granituri :(( si/mi pare rau ca n/am timp sa ma clipocesc spre tine cum as vrea sa-ti cuprind toate undele cu ale mele, pe tine mereu te las la urma, da esti cea dintai! dar iti spun tot dintrr/o suflare, esti bine tu? mi/e dor de marea ta, de nisipurile zgrumturoase si murdare de la noi indesate de chistoace , mi-e dor de larg, de balaceala, de-o meduza, doua, noua, de-o gura de apa de mare, de pietroaile din Eforii, sa stau cocosata cu orele sa scobesc cu fii-mea dupa unghiutele roz care-au mai rasmas la Mamaia, nicaieri cred ca nu-s atatea meduze si iarba de mare…ce unde mi-ai trimis!!? :)), aoleu si de munte, asta chiar ma seaca, de-abia astept concediul, ne vedem, da? Spune da, spune da, n-am mess, n-am mess, cum vorbim ce vom face, urasc telefoanele, uite, tine un blog care o sa-ti placa, are multe articole copiate, da e de bine, Solarris wordpress. Te ţuc, mă comprim şi mă duc, daa, mai trec! :)) cred o sa scriu ceva de munte, mi-e dor de muntii mei!!, sa nu te surprinda ca-s acu instabila si la cap si la inimioara, dar n-am reusit inca sa ies din "Doftana", pup si iarasi pup!! salutari emilia, brandusa, jen, nerv- ce nume e asta? las ca-i bine ca treci pe-aici, Chiailda mea o sa-ti faca sa dispara toate tensiunile !!

  11. Mulţumesc, Brânduşa! Temele sunt luate din viaţă, şi din simţire, ca şi ale tale!
    Te sărut, şi o seară bună!

  12. Aşa e, jenniord, avem momente de "întunecare", dar şi de "clarvedere"! Deşi, uneori, nu ştii ce te face mai fericit…:)
    Mulţumesc pentru tot, şi ţie o seară bună!

  13. ..mai, scrisesem ceva cu o vibratie pozitiva si a disparut… asa ca-mi realiniez ideile si repet … interesanta tema,faina poezia !
    O imbratisare !

  14. 🙂 Eu inteleg ca acel "bine faci, bine gasesti" s-ar putea "traduce" prin undele, sau cercurile pe care le emiti, si care se reflecta in ceva, si apoi vin inapoi. Desigur, calitatea lor depinde si de materialul in care se reflecta, dar nu chiar atat de mult! Mult mai mult conteaza "emisia".
    Chestia cu Dumnezeu si cu sfintii o intelege fiecare cum crede. Eu am spus ca, uneori, in fata soarelui se mai afla niste nori…:)Dar ma refeream la nori care ne apartin (emotivitate exagerata, interpretari, confuzii).

  15. Poate fi şi una, şi alta! La origine, se spune că aceasta ar fi fost muzica de fond a universului, frecvenţa pe care Dumnezeu a construit lumea, şi ar fi fost de o perfecţiune fără egal. De fapt, fiecare om are o "muzică" a lui, sau o frecvenţă de vibraţie specifică, şi la fel – fiecare astru, sau planetă. Însă, muzica sferelor e acea armonie perfectă iniţială, care acum s-a pierdut…sau, nu o mai percepem noi!
    Prin analogie, această armonie a trecut şi în domeniul poetic, semnificând orice creaţie inspirată.

  16. M-ai facut curioasa.Oare a auzit-o cineva ?
    Eu nu ma indoiesc, ca ar exista.Si daca ne uitam cata armonie este in tot, ce a creat Dumnezeu, nu e greu sa-ti dai seama cat de minunata ar fi…

  17. Dacă a auzit-o cineva, aceia nu pot fi decât sfinţii! Există o frază în Evanghelie: "Ceea ce ochiul nu a văzut, şi urechea nu a auzit, acelea le-a pregătit Domnul pentru cei aleşi ai Lui."
    Poate şi "corurile îngerilor, care îi cântă laude neîncetate", să se refere la acelaşi lucru, zic eu. Ştiu că există îngeri ai elementelor, şi chiar ai fiecărei planete, sau regiuni.
    Ei, când om ajunge acolo, om vedea…:) Dar, mai avem!

  18. O fi, cine ştie? Cât timp nimeni dintre noi nu a auzit-o…

  19. Asa este, jenniord, fiecare dintre noi influentam, si suntem influentati de vecinatate. Nu suntem fiinte izolate, ci parte dintr-un intreg. Si, tocmai de aceea, noi si ceilalti suntem in egala masura responsabili de efectele faptelor si gandurilor noastre. Desigur, insa, ca gradul de responsabilitate creste cu "puterea de emisie" a structurilor noastre.
    Foarte bine ai sintetizat esenta gandurilor mele, multumesc!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

