Posted by: childagain | June 7, 2009

În loc de rugăciune

Pentru a nu lăsa să treacă această importantă zi creştină fără o rugăciune, m-am gândit să vă ofer tot un fel de rugăciune, mai puţin convenţională – de fapt, un citat dintr-o carte a terapeutului Serghei Lazarev. Cred eu că se potriveşte…

“Vedem cum, zi de zi, se construiesc case şi se înalţă biserici noi şi vedem cum sunt distruse casele şi se prăbuşesc bisericile. Să închinăm deci pentru acel lăcaş sfânt care va dăinui chiar şi atunci când asupra noastră se vor abate războaiele şi cataclismele, acel lăcaş sfânt care se naşte în sufletul nostru atunci când ne adunăm împreună, când ne împărtăşim unul altuia iubirile, când se leagă între noi prietenia, când ne urăm reciproc numai bine.”

Serghei Lazarev – Privire în viitor


Responses

  1. fata, azi nu e zi crestina. azi sunt euroalegeri. e aiurea ce faci si ca cand zici tu ca in mine inauntru e o biserica care fumega cu lumanari in ea. tu ai suflet bun. mai bine scrie de EBA. si ea are un suflet bun. e ca un miel. si fumeaza iarba. si o sa fumam si noi. zau asa.

  2. stiu ce e aia. maman e lipoveanca. rusalii…

  3. Ai dreptate, jenniord, asta spunea si Iisus, cand vorbea de rugaciunea din "camara inimii noastre". Uneori, nu gasim o biserica la indemana, dar camara asta o avem tot timpul cu noi.

  4. Glumeam, Child! Mie imi place sa glumesc foarte mult, chiar daca sunt putin ironica! Nu sunt rautaciasa, si ma bucur ca ai inteles asta…Iti doresc tot binele!

  5. Multumesc pentru aprecieri…Imi place mult floarea-soarelui si in general subiectele care ma preocupa incerc sa le "extind"…Te mai astept cu drag.

  6. foarte adanc si precis mesajul tau…sau mai bine zis al lui Lazarev…doamnee o placere sa apuc sa te citesc…ms pentru cuvintele pline de intelepciune pe care le-ai asternut in aceasta oaza de liniste si intelepciune…

  7. Buna dimineata,Child! Soarele a rasarit din nou si este de trei sulite pe cer;te asteapta sa-i dai binete si sa te dezmierde,cu a sa caldura si stralucire sanatoasa. O duminica cit mai placuta la plaja,la bucatarie sau in sufragerie,dar nu uita pe foc mincarea preferata;weblog.ro.

  8. La o cafea, inainte de o noua "sesiune" de munca…dau pagina pe blogul tau si spun : unde esti child sa ne spui povesti ?!

    Te pup !

  9. Mulţumesc, nervblood, eşti amabil, ca întotdeauna! Mesajul este al lui Lazarev, desigur, şi tocmai frumuseţea lui m-a determinat să îl pun aici. Pentru prietenii mei buni!

  10. Brânduşa, mulţumesc pentru prezenţa înviorătoare şi constantă, şi scuze pentru întârziere. Dar astăzi weblogul a intrat "în ceaţă" – cel puţin pentru mine.
    Poveştile vor mai veni când va veni şi puţină linişte, şi odihnă…
    Te sărut, o seară bună, şi multă inspiraţie!

    Jenniord, mulţumesc că îmi aduci soarele:), şi aici, la mine, a fost foarte frumos! Duminica a fost aşa cum ai spus tu, dar din păcate, de weblog nu prea m-am putut apropia, aşa cum i-am spus şi Brânduşei!
    Te îmbrăţişez, şi o seară foarte bună îţi doresc!

  11. Buna child:

    Am intrat sa vad ce mai faci,nu mi-a mers blog-ul(cateva zile) si nu mai stiam nimic de nimeni.
    Am crezut ca ai plecat in concediu ptr. nu ai mai postat nimic. Dar acum am vazut ca ai raspuns la comentarii pe data de 14 si asta inseamna ca esti prezenta printre noi.
    Ma bucur.

    O zi minunata tuturor.

  12. Aryyana, problema cu blogul am avut-o si eu, si nu numai cu blogul, ci cu intregul weblog!
    Ma bucur sa vad ca nu m-ai uitat, si voi reveni cat de repede voi putea. De obicei, pot posta in weekend, pentru ca in restul timpului lucrez (si acum raspund de la serviciu). Insa, in acest weekend, weblogul a fost "cu figuri", dupa cum am spus.
    Te sarut, iti doresc multa inspiratie, si sa iti refaci cat mai repede blogul tau frumos!

  13. :)) -fată cu suflet bun-,

    am o veste sa-ti dau,(daca nu intervine ceva neasteptat in iulie) de asta data, cineva care stie rusa, mi-a propus sa mergem la Lazarev, (ia niponimaiu paruski slova), dar ce sa-i faci, fie si prin traducator, slav la slav trage, adica polski la ruski, asa ca, gandeste-te bine ce intrebari ai (alopato-alternative), daca ai ! (emoticon care face cu ochiul)🙂

    (restul-la tel. eu)

  14. Foarte buna rugaciune, aryyana! Cred ca toti ar trebui sa o spunem, desi, de multe ori, nu suntem constienti de efectele faptelor noastre.

    Numai bine si tie!

  15. Piticule, ce pot să îţi zic, decât: mulţumesc pentru păreri, adică – pentru că te-ai ostenit să scrii ceva aici! Şi scrisul e o osteneală, ştiu asta!
    Totuşi, ca şi informaţie generală, să ştii că astăzi este o sărbătoare creştină a cărei importanţă vine imediat după Paşti. E vorba de Rusalii, sau coborârea Sfântului Duh peste apostoli. De atunci, coboară în fiecare an şi peste noi, dar nu toţi îl simt…:)
    Euroalegerile sunt preocuparea celor care nu au alte preocupări.

    O seară bună îţi doresc!

  16. Noi suntem cei care vedem înlăuntrul nostru şi ne putem privi propria stare. "Problema" este propria noastra persoană. Noi suntem cei care avem sau nu iubirea, înţelegerea, adevarul…Avem minte,imaginatie,opinie,inteligenta,simtire.Activitatile dublate de incredere si compasiune dau sens si scop nobil vietii.

  17. Fiecare dintre cei ce au credinta isi construieste in interior o biserica mentala,de suflet,unde se aduna toate gindurile si de unde se inalta toate rugile catre Cel de Sus.

  18. Draga Child, ca sa n-o mai dau in bara, sau de gard (glumesc), vreau sa-ti spun ca am citit cele doua rugaciuni ale apostolilor catre Iisus si se potrivesc de data asta si in orice alta ocazie: "Doamne, da-ne mai multa credinta!"…"Doamne, invata-ne sa ne rugam!"…
    Rugaciunea pana la urma e ca o scara, este aripa credintei, oglinda dragostei, pecetea virtutii, rodul nadejdii…mantuire pentru suflet.

  19. Ai inteles exact esenta, Loricel! Totul se afla in noi, difera doar modul, si proportia, in care le scoatem la iveala!

    Ma bucur sa mai descopar oameni care pun pret pe incredere si compasiune!

  20. Erys, nu stiu de ce spui ca "o dai in bara"!:) Aici nu e un test-grila, sau ceva de genul acesta. Fiecare isi spune parerea, in mod liber!
    Cele doua rugaciuni amintite de tine sunt simple si esentiale. Macar de ne-am ruga asa, si tot ar fi bine!
    Multumesc pentru cuvintele de suflet, si iti doresc o saptamana frumoasa!

  21. Daca-i zi de rugaciuni iti spun si eu una:

    Doame iti multumesc ,
    pentru tot ce-ai facut pentru mine
    Si iarta-ma,
    pentru tot ce ti-am facut eu tie.

    Tuturor va doresc numai bine.

  22. Si mie imi place gluma, Erys, si cred ca oricarui om deschis la suflet! Dealtfel, cred ca s-a vazut pana acum!:)
    Numai bine si tie!

  23. Am deschis camaruta mintii, aceea responsabila de setea de credinta.
    Din ce in ce, in ultimul timp, resping lucrurile contrafacute, credinta spusa in modul capului plecat cu inima de piatra. Si Doamne cate vad si simt in gen.
    S-a creea o "arta" in a ne ruga in acelasi stil, in a ne transmite aceleasi cuvinte, in a plagia, si nici asta corect, spusele adevaratelor simtiri.
    Dar tu intelegi, ca aici, in mintea si inima ta, nu-i loc de masti, si eu gust cu placere din ceea ce-mi dai.

    Oare stiai, si tie ti se poate spune, simplu, adanc : Multumesc, mi-ai oblojit o rana !

  24. Loricel, mulţumesc, blogul tău îmi este pe plac, te voi vizita de câte ori voi mai prinde câte puţin timp!

  25. Brânduşa, nici eu nu agreez "limbajul de lemn", mai ales în rugăciune! În afară de unele rugăciuni "cu formă fixă", pentru anumite trebuinţe sau scopuri, eu consider că rugăciunea este, sau ar trebui să fie, o cnvorbire liberă cu Dumnezeu. Plină de respect, desigur, dar convorbire, nu recitare!
    Oricum Dumnezeu ne ştie problemele mai bine decât le ştim noi!

    Mulţumesc pentru părerile tale bune, dar numai El oblojeşte rănile, iar noi suntem tare nepricepuţi în sensul ăsta (deşi, bine-intenţionaţi.)
    Te îmbrăţişez, şi o săptămână luminoasă!

  26. wyu, draga mea, aş vrea să am un suflet atât de bun, dar mai şchioapăt câteodată!:)
    Mă bucur din suflet pentru tine, e un privilegiu să îl vezi pe Lazarev. Limba ar fi un oarecare obstacol, dar dacă ai şi translator, s-a rezolvat!:)
    Despre întrebări, nici nu ştiu ce să îţi spun acum, că m-ai luat pe nepregătite! Mă mai gândesc eu până vorbim!
    Te sărut, şi îţi ţin pumnii "să iasă" plecarea!

  27. frumos🙂
    buna dimineata!

  28. Multumesc, Elza! Buna sa fie si pentru tine!
    Eu ajung acum mai greu pe blog, pentru ca muncesc mai mult.
    Te sarut!


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

