Posted by: childagain | December 11, 2012

Ceea ce cred eu despre decembrie 2012 și alte gânduri

Pentru că ne aflăm doar cu foarte puțin înainte de vestitul 21 decembrie 2012, simt nevoia să clarific ceea ce cred eu cu adevărat despre această dată. Am mai scris despre asta aici și aici, dar acum cred că se impune o clarificare de ultim moment.
În primul rând, ceea ce nu cred:
– nu cred că va exista vreun sfârșit, și cu atât mai puțin al lumii;
–  nu cred nici că vor exista manifestări fizice vizibile, adică, nu mai mult decât înainte (cutremure, erupții, întuneric timp de câteva zile) etc;
– nu cred că acei ”păcătoși” sau mai bine-zis, cu vibrații mai joase, vor fi ”arși” de frecvența energiilor înalte, și astfel ”doar drepții se vor salva”.
Cred în schimb că:
– există într-adevăr o schimbare de frecvență vibrațională energetică și spirituală, pe care unii o resimt chiar de câțiva ani încoace;  schimbare care ne poate ajuta în ridicarea propriului nostru nivel vibrațional. Cu alte cuvinte, o mică ”înălțare”, însă foarte individuală, și dependentă de structura și eforturile fiecăruia. Altfel spus, ni se oferă condițiile energetice și spirituale pentru a evolua ceva mai mult – așa cum a fost și la venirea lui Hristos, care a ”declanșat” o adevărată maree de energie a harului, pentru cei pregătiți să o primească.
– mai cred că fiecare va avea posibilitatea de alegere a nivelului la care va voi să rămână: ”să se înalțe”, să ajute la construirea unei noi lumi mai bune (desigur, nu doar în câțiva ani), sau să rămână la nivelul de acum, cu preocupările și mentalul de acum. Așadar, părerea mea este că ”noul cer și pământ” vor fi printre noi, vor coexista cu noi, dar numai cine va voi, și va face eforturi în acest sens, îl va vedea în manifestare. Așa cum spune și Hristos: ”Împărăția cerurilor este înăuntrul vostru”.
– e posibil ca, la nivel fizic, să se producă inversiunea polilor magnetici, însă nu într-o clipă, ci într-o lungă perioadă, care va permite Pământului și ființelor să se adapteze. Se pare că această inversiune a și început, unii spun că printre dovezi ar fi chiar eșuarea balenelor la țărm, și rătăcirea unor păsări migratoare, cu mult mai mult decât media, dat fiind că ele se orientau urmând liniile câmpului magnetic planetar.
Pentru o mai bună edificare, iată aici și părerea unui inventator și om de spirit român: http://www.iubiresilumina.com/2012/12/2012-apocalipsa-la-romani.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+iubiresilumina+%28Pic%C4%83turi+de+Iubire+si+Lumin%C4%83%29
Acestea fiind zise, vă urez tuturor Sărbători fericite, și să ne regăsim cu bine în noul an, și în noua lume !
Din motive tehnice și nu numai, la anul mă veți regăsi pe acest asite:
Universul meu.
Desigur, voi mai trece pe aici, ca să îmi salut vechii și noii prieteni !
Întrucât, după spusele lui La Bruyère : “Adevărata prietenie este o mulțumire sufletească ce n-o pot înțelege oamenii de rând.”

Responses

  1. N-ai de unde stii cat de mult bine mi-a facut aceasta postare… Eram putin cam…pesimista. Nu din cauza “sfarsitului lumii’🙂. Doar Dumnezeu stie clipa si metoda!🙂

  2. Dragă Ela,cu toții avem momente de pesimism; și eu am avut, și nu puține ! Dar cumva, găsim noi mijloace de a le depăși: fie cu ajutorul altora aflați printre noi, fie al altor ființe, neîntrupate.
    Iar în altă țară, cred că la început adaptarea e grea, cum a fost și la mine! Totuși, dacă nu renunțăm, se vor găsi cumva, mijloacele și persoanele care ne vor ajuta să ne pară mai puțin grea.
    Mult curaj, și Sărbători fericite !

  3. Îți doresc mult curaj în ascensiunea ta!🙂

  4. Lili, mulțumesc din suflet, sper să fie o ascensiune !🙂 La fel îți doresc și ție !

  5. Ma bucur sa aflu ca nu crezi in nebunia cu sfarsitul lumii.. doar Dumnezeu stie ce va veni. Citatul de la final e demn de a fi furat, daca imi permiti😀.
    O seara buna

  6. Da, nu cred asta, pentru ca nu simt !🙂 Simtirile mele rareori m-au inselat…

    Citatul poti sa il “furi”, Naomikko, stiu ca pe blogul tau va fi bine folosit !

    O zi buna si tie ! (Acum s-a facut deja ziua.🙂 )

  7. Copila mea, merci pentru acest super post, mi-ai înveselit ziua, ca senina era deja, ce-i drept soare cu masele…🙂 Daca voi avea timp, voi încerca sa “brodez” ceva despre acest subiect milenar… Sanatate si-o zi splendida, ca aici! A+!😉

  8. Si aici soarele e tot cu masele, Melanie, dar e frumos ! Si chiar imi plac aceste zile cu miros de iarna. Spun numai “cu miros”, pentru ca zapada lipseste (inca). Oricum, aici, daca este, nu e niciodata prea multa, si se topeste repede.

    Mi-ar placea sa citesc ce crezi si tu despre acest subiect ! Oricum, am citit multe pareri, pana ce mi-am facut-o pe a mea.🙂 Iar pe a mea mi-am cladit-o, totusi, mai mult pe baza intuitiilor, a “vocii interioare” ce nu ma inseala aproape niciodata.

    Multa sanatate si tie, si multa liniste, si impacare !

    • Sper sa am timp de-a aborda acest subiect, à ma manière…🙂 Ca si tine, am o intuitie ce rareori ma va fi înselat, dar nu în totalitate…😉
      – – –
      Mr Buruiana(La Bruyère), ca si-alti autori francezi, e un monument de întelepciune, de bon-sens…
      – – –
      Bonne soirée et mes amitiés sincères… à+!

  9. Așa este, dragă Melanie, intuiția e minunată, e ”vocea sufletului”, dar nu este nici ea infailibilă… pentru că, totuși, oameni suntem ! Uneori, sufletul mai e confuz, întunecat de nori… dar, nu prea des !🙂

    Nu m-am gândit până acum la traducerea numelui d-lui La Bruyère – da, sună nostim ! Oricum, și eu, ca și tine, prețuiesc gânditorii francezi… și, de toate naționalitățile ! Scânteia spiritului este cea care contează.

    Bonne-soirée à toi; aussi; et mes amitiés chalureuses !


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

