Posted by: childagain | February 7, 2013

Experiența în preajma morții

Poate că, mulți dintre noi, tineri fiind, nu se gândesc încă la moarte ! Sau, poate evită acest gând, care îi neliniștește…
Dar, e mult mai bine să înfruntăm deschis ceea ce ne neliniștește, sau chiar ne sperie. Și poate că… vom descoperi că, nu aveam de ce să fim speriați !
Nu știu câți dintre noi au citit cartea dr-ului Raymond Moody: Viața de după viață” . Cei care totuși s-au încumetat, știu că doctorul și psihologul Raymond Moody a făcut un studiu asupra a mii de pacienți care trecuseră prin moartea clinică.
Pentru cei total necunoscători în domeniul medical, voi spune că moartea clinică reprezintă o stare „de graniță” între viață și moartea veritabilă. De fapt, este chiar o moarte ”biologică”, în care toate constantele vitale sunt abolite: pulsul, tensiunea, chiar și activitatea cerebrală. În mod normal, un asemenea „mort” ar trebui să rămână mort ! Medicina spune că, în cazul în care creierul nu este irigat cu sânge mai mult de câteva minute, suferă oricum leziuni ireversibile. Deci, într-un caz normal, cei care s-au întors totuși dintr-o astfel de „moarte”, ar trebui să fie niște ”zombi”, sau niște handicapați. Și totuși, ei se încăpățânează să fie perfect normali, ba chiar, devin mai buni sufletește, mai preocupați de soarta omenirii, și uneori, au chiar cunoașteri uluitoare, și capacități zise paranormale. Sugestiv este în acest sens personajul lui Eric Roberts din filmul Salvat de lumină” – film realizat după un caz real. În ciuda calității scăzute a filmului ca atare, povestea este chiar reală, și se poate trage o învățătură,
În sensul celor spuse mai sus, redau aici un articol preluat de pe blogul unei minunate prietene, și care descrie în detaliu un astfel de caz de moarte clinică , și învățăturile aduse din acea ”călătorie”. Este, după părerea mea, cel mai complet și sugestiv caz de moarte clinică întâlnit până acum, care ne poate „vindeca” pe vecie de teama de moarte, și de multe alte racile ale spiritului – cum ar fi intoleranța religioasă, și lupta între diferitele religii pentru întâietate. Ca să nu  spun lucruri în exces, voi reda doar articolul, lăsându-vă să trageți singuri concluziile.
„Mellen-Thomas Benedict spune:
În 1982 am murit de cancer în faza terminală. Boala mea era inoperabilă şi orice fel de chimioterapie pe care mi-ar fi prescris-o nu ar fi făcut altceva decât să mă transforme, din ce în ce mai mult, într-o legumă. Mi se dăduseră între şase şi opt luni de viaţă.
În anii ‘70 eram un consumator ahtiat de informaţii şi mă întristam din ce în ce mai mult din cauza crizei nucleare, a crizei ecologice şi aşa mai departe. Aşa că, în lipsa unei baze spirituale, am început să cred că natura făcuse o greşeală şi că noi eram, de fapt, asemenea unui organism canceros aflat pe planetă. Percepeam oamenii că fiind un soi de cancer şi cu asta m-am ales.
Asta m-a ucis. Aveţi mare grijă cum vedeţi lumea. Acest lucru se răsfrânge asupra voastră, mai ales dacă viziunea voastră este negativă. Acest lucru m-a dus pe mine la moarte. Am încercat diverse metode alternative de vindecare, dar nimic nu mi-a folosit.
Aşa că am stabilit că totul era, de fapt, între mine şi Dumnezeu. Nu mă mai confruntasem niciodată până acum cu Dumnezeu, de fapt nu avusesem niciodată de-a face cu El. Nu aveam niciun fel de preocupări spirituale la vremea respectivă, dar am început o călătorie pentru a afla despre spiritualitate şi despre modurile alternative de vindecare. M-am apucat să citesc tot ce se putea despre subiectul respectiv, pentru că nu voiam să am vreo surpriză dincolo. Aşa că am început să citesc despre diverse religii şi filosofii. Toate erau foarte interesante şi mi-au dat speranţa că exista ceva dincolo. Ajunsesem în grija permanentă a unei infirmiere.
Îmi amintesc că m-am trezit într-o noapte, acasă, pe la 4:30 şi am ştiut că venise timpul.
Asta era ziua în care aveam să mor. Aşa că mi-am chemat câţiva prieteni şi mi-am luat la revedere. Mi-am trezit îngrijitoarea şi i-am spus. Făcusem o înţelegere cu ea că îmi va lăsa cadavrul în pace şase ore, pentru că citisem că se întâmplă tot soiul de lucruri interesante atunci când mori. Am adormit la loc.
Continuarea la : http://suntem-iubire.blogspot.fr/2013/02/experienta-in-preajma-mortii.html#comment-form

 

Bonus: About Mellen Thomas Benedict


Responses

  1. Da. Am preluat și eu pentru că mi-a plăcut foarte mult…

    Am citit o altă carte, despre o experiență de după moarte, a Claudiei Vasilievna. Ea a murit și s-a plimbat mai mult timp în afara corpului fiind. Fusese dusă la morgă, deja. Apoi a înviat și a aflat multă lume de ea. Se pare că KGB-ul a reușit s-o omoare a doua oară, după câțiva ani, ca să nu mai povestească.
    Experiența ei descrie viața de Dincolo d.p.d.v. al religiei ortodoxe, adică ceea ce înseamnă Rai și Iad.

    • Cred câ ar fi foarte interesantâ de prezentat și aceastâ carte ! Și eu am mai citit din experiențe ale unor ortodocși care au vâzut fie raiul, fie iadul. Sugestivâ mi s-a pârut experiența unei femei care a vâzut iadul, și a fost atât de cutremuratâ. încât s-a schimbat total când s-a întors, devenind chiar o practicantâ strictâ. Dar. toate acestea nu fac decât sâ întâreascâ cele spuse în relatarea lui Mellen (și ceea ce am simțit și eu dintotdeauna): și anume câ fiecare este întâmpinat conform credinței lui, și va avea parte de raiul sau iadul în care crede, și pe care și-l atrage.

      Desigur. știu câ se vor gâsi mulți care sâ găsească argumente contra experienței pe care am redat-o. sau a multora asemânâtoare relatate în cartea d-rului Moody. Ei vor spune, pur și simplu. câ tot ceea ce contravine religiei lor este de la diavol. Și că Mellen, și mulți alții ca el, au fost, de fapt, înșelați de diavol, și au avut false viziuni,

      Dar, împotriva acestei opinii există două argumente extrem de puternice, Mă gândeam chiar să fac un post separat în care să scriu despre asta. Primul ar fi acela că Mellen s-a întors complet vindecat de cancerul de care suferea. Cine poate aduce o vindecare atât de deplină, decât Dumnezeu ? Dar, hai să zicem, că există opinii cum că și diavolul ar face unele vindecări, în scopul de a înșela. Acest argument a fost folosit, probabil, și împotriva lui Iisus, despre care fariseii spuneau că ”are demon”. Deci, hai să trecem peste această vindecare miraculoasă ! Mai rămâne, pur și simplu, faptul că acest om s-a întors din moarte. El a fost declarat mort de către medicină. Cine ar putea întoarce oamenii la viață, decât Puterea Supremă ? Diavolul nu poate, cu nici un chip, dărui viața.

      Și chiar viața lui de după, cu totul schimbată, sufletul lui schimbat, nvențiile extraordinare pe care le-a făcut, și prezicerile pe interval de 400 de ani de acum încolo, dovedesc prezența harului, și nu o influență oarecare.

      Gata, m-am lungit destul ! Mulțumesc că ești mereu așa de inimoasă, și mă asculți ! Cu tine, și cu prietenii mei dragi, pot discuta orice.

      Te îmbrățișez, și o seară cu bine !

  2. Multumesc mult.Am pe undeva documentariul acestui doctor .Bine ca mi-ai adus aminte ca sa il caut🙂

    • Și eu mulțumesc pentru înțelegere și deschidere, Angela ! Dintotdeauna am gândit că, oamenii care trăiesc cu Dumnezeu, care Îl au pe Dumnezeu alături, trebuie să fie foarte dechiși, și să știe să Îl recunoască oriunde.
      Numai bine, și o zi cu folos sufletesc îți doresc !

      • Multumesc la fel .
        PS.Mai un blog sau cum vad la tine articolele ? Nu ai ACASA si nici articole recente ?
        HAVE A NICE DAY🙂

      • Nu știu cum să introduc pe blog formatul „acasă”, dar poți vedea ultimele postări dacă dai click direct pe titlul blogului. Sunt și arhivele, clasate pe luni și ani. Mulțumesc pentru interes, deși blogul meu nu are amploarea și audiența blogului tău ! Numai bine, și să ai parte de susținere în misiunea ta spirituală !

      • Draga mea mersi de aprecieri🙂
        Pentru ati pune sus paginile sau (si ) articolele dorite intri la panou control si apoi la aspect meniuri sau la panou control pagini .

        Daca nu te descurci scrie-mi pe email parereataconteaza1@yahoo.com sau daca ai incredere imi dai pe email parola sa iti aranjez blog-ul apoi poti schimba parola.
        Am mai intrat si la altii dar nimeni nu si-a schimbat datele caci le-am uitat eu :))

      • Dragă Angela, ești extraordinar de amabilă și săritoare, și arăți exact așa cum trebuie să fie cineva care Îl slujește ! Apreciez din suflet sfaturile și bunăvoința cu care vrei să mă ajuți ! Dar eu nu am nevoie de un blog aranjat „ca la carte” ! Sincer, m-am obișnuit cu el așa cum e, și cred oricum că e destul de simplu de „răsfoit”.

        Numai bine și binecuvântare !

      • Cu placere…
        Eu am plecat de la 0 adica stiam sa intru doar pe Mess si email dar mi-a placut si imi place sa invat zilnic si din tot ce stiu impart cu drag cu oricine🙂
        Numai bine si sa fi fericita alaturi de cel (cei) drag (i)

  3. ི৲(ྀ 
    Ti-am adus ghiocei! Cling!

    • Mulțumesc, zâniță, ești tare drăguță ! Ți-aș aduce și eu, dar nu am priceperea creerii online !🙂 Așadar, mă mulțumesc să îți trimit un gând bun !

      • Cu draga inima!

  4. […] Childagain    pentru […]

  5. […] completarea articolului precedent, un blog prieten ne-a oferit un video-documentar extrem de amănunțit și laborios, elaborat chiar […]

  6. […] https://childagain.wordpress.com/2013/02/07/experienta-in-preajma-mortii/ […]

  7. […] mii de astfel de cazuri, și chiar unii dintre medici le-au documentat. Am și vorbit despre asta aici și […]


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

