Posted by: childagain | April 12, 2013

Existam, dar nu ştim ce sens are viaţa

Îmi permit să reiau aici acest articol minunat – unul dintre multele articole minunate – de pe blogul unei ființe pline de lumină; pentru că relatează opiniile unui om de știință, medic neurolog român, cunoscut în lumea întreagă pentru cărțile sale care fac legătura între știință și spiritualitate: Constantin Dulcan. Eu îl simt foarte aproape, simt că face parte din ”familia mea spirituală” – deși, desigur, e un frate mai mare și mai înțelept !
Cred că opiniile și sfaturile sale merită cunoscute, ca și celelalte minunate învățături cuprinse în articol. Să vă fie cu folos !

Trezire divina

Cine esti tu cu adevarat ?
Un video deosebit AICI : http://dotsub.com/view/15f0467f-d351-4224-acf5-df3f2ba9d5a0#

Viaţa are legătură cu sufletul tău, nu cu corpul tău şi nici cu mintea ta.Cei mai mulţi oameni lucrează pentru a-şi păstra corpul fericit. Apoi încearcă să-şi stimuleze mintea. Apoi…dacă este timp…au grijă de sufletul lor. Cu toate astea prioritatea care aduce cele mai multe beneficii este exact în sens invers. – Neale Donald Walsch

(…) Devenim ceea ce gândim

– Boala e prin urmare rezultatul tuturor influen­ţelor negative?

– Venim pe pământ pentru a evolua, dar prin erori repetate ne creăm nişte dezechilibre, nişte energii ne­gative, care nasc suferinţa. Suferinţa este rezultatul comportamentului nostru, care a ajuns, de-a lungul secolelor, să fie într-un mare dezacord cu biologia noastră şi cu legile fiinţării noastre. N-am fost creaţi de Dum­nezeu să suferim, biologia noastră o demons­trea­ză: avem nevoie de fericire. În concluzie, devenim ceea ce gândim, sănătoşi sau bolnavi…

View original post 2,602 more words


Responses

  1. La multi ani Florina! Multa sanatate, noroc, deschideri si oportunitati spre implinirea vietii tale si celor dragi ai tai, sa aveti parte de tot ce stiti sa faceti mai bine, sa fiti ocrotiti si iubiti de accei pe care ii meritati, iar cand va va fi mai greu Sus sa aveti inimile ca nici un rau sa nu va poata atinge

    • Draga mea Aura; mulțumesc din suflet ! Să ai și tu parte de tot ce=i mai bun in viață, pentru sufletul tău bun și cald ! Să te ajute sfinții tăi ocrotitori, oricare ar fi ei, să găsești un drum bun și potrivit pentru suflețelul și viața ta !

      Te sărut. și aștept vești bune ! Aștept să aud că ești, dacă nu fericită. cel puțin mulțumită de viața ta !

  2. Hristos a înviat!🙂

  3. Adevărat a înviat, draga mea Lili ! Mi-am propus azi (pentru că e Paștele, și vrând-nevrând am liber🙂 ), să răspund cât mai multor prieteni, și să îi vizitez, pentru că altfel, n-am mai reușit demult.
    Mulțumesc că nu m-au uitat ! Te îmbrățișez !

  4. Ești un om deosebit. Meriți ca prietenii să nu te uite!

    • Mulțumescm Lili ! Și tu ești un om cum rar găsești, și mă bucur că te-am întâlnit !

  5. Bonsoir “mon enfant” et merci pour tes aimables haltes-visites!🙂
    Sanatate deplina, bafta si spor în tot ce-ti propui… O saptamâna însorita, afar’ si-n suflet…🙂

    Bonne soirée, amitiés toulousaines & bisous… à+!😉

    • Mulțumesc și eu, dragă Melanie ! Vizitele mi-au făcut plăcere, și numai timpul limitat mă împiedică să ”trec” mai des pe la tine !

      O săptămână minunată și ție, douce et ensoliellée comme le printemps !

  6. Hristos a inviat. Am fost plecata si abia acum am deschis. Multumesc.

    • Adevarat a inviat, Emilia ! Sa iti aduca numai lumina in casa si in suflet.


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

