Posted by: childagain | July 10, 2014

Mesaj simplu

Dragi prieteni și vizitatori,
Am voit să vă spun doar rămas-bun pentru o vreme, și să vă mulțumesc pentru frumoasele gânduri pe care mi le dăruiți de atâta timp. Eu mă voi ocupa mai intens de viața reală (care îmi umple cam 90% din timpul zilei), și îmi voi odihni puțin mintea și sufletul, care au trecut prin grele încercări de când am ajuns pe aceste meleaguri, în urmă cu aproape trei ani. În principiu, după o perioadă de ”refacere”, intenționez să revin, dacă viața nu va avea alte planuri pentru mine.
Până atunci, vă doresc ca tot binele, prietenia, sprijinul și înțelepciunea pe care mi le-ați dăruit, să fie și în viețile voastre la timpul potriivit. Sunt fericită că, indifenent de încercări, viața mi-a îngăduit să cunosc pretutindeni oameni frumoși, iar netul este și el un ”loc” al oamenilor frumoși.
Indiferent de pământuri, flori rare pot apare pretutindeni; fie ca și viețile voastre să fie un ”ținut al florilor” ! Vă iubesc pe toți, și aș vrea vă trimit câteva raze de soare să vă lumineze grădinile !
La bună-regăsire, cu mult drag,
Childagain

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

