Posted by: childagain | July 22, 2015

Un vis aproape de împlinire

În cele ce urmează, voi vorbi despre un subiect pe care prietenii mei mai vechi îl cunosc deja. Este vorba despre dorința mea de ani de zile de a înființa o asociație non-profit, sau o fundație pentru copiii și bătrânii străzii. Timp de ani de zile, nu am avut mijloacele necesare, iar visul meu rămăsese doar un grăunte de idee. Însă, nu am renunțat la el ! Iar acum, după câțiva ani de lucru în Franța, pot spune că întrezăresc începutul drumului. Este încă o imagine puțin încețoșată🙂, dar fac tot posibilul să o clarific.
Mai practic: am mijloacele de a înființa această asociație non-profit, sau ONG, pe care o voi pune sub protecția Fecioarei Maria. Există un motiv bine întemeiat pentru asta, întrucât numai Ea, expresia Mamei Divine universale, m-a salvat cu trup și suflet, atunci când nu mai aveam nici o speranță. Și numai Ea răspunde aproape imediat rugăciunilor făcute din disperarea inimii, sau dintr-o mare nevoie. Și Ea ar fi cea mai potrivită ocrotitoare pentru niște copii și bătrâni nefericiți, care au și ei nevoie să fie salvați.
Ca să mă întorc la firul poveștii: acum am mijloacele necesare înființării acestei asociații, întrucât se pare că nu se cere foarte mult din punct de vedere financiar, cel puțin la început: http://www.infiintari-firme-romania.ro/asociatii-si-fundatii_doc_15_infiintare-asociatie_pg_0.htm
Desigur că nu mă voi limita la minimul cerut acolo, ci voi pune ceva mai mult. Apoi, pe mai departe, pentru cumpărarea unui sediu pentru un cămin-școală, și pentru funcționarea acestuia, înclusiv salariile unui minim personal cu jumătate de normă pe timp de un an, am o bună prietenă care va depune o cerere de finanțare pentru fonduri pentru proiecte UE. Am totul schițat în proiect, și sunt convinsă că această cerere are șanse de reușită.
Spun toate acestea nu doar ca să mă aflu în treabă, ci pentru că am nevoie de ajutorul vostru, dragi prieteni. Nu vă voi cere bani, pentru că știu că nu prea aveți de prisos. Însă am nevoie, pentru început, de cât mai mulți membri ai asociației, pentru a depune o listă la înscrierea în Registrul Asociațiilor. Nu ar însemna mare lucru pentru voi să fiți trecuți ca membri (voi stabili doar o cotizație modică de 5 lei/lună, și 2 lei/lună pentru studenți, și nici nu o voi cere în primele 3 luni), dar ați ajuta asociația să facă primii pași pentru recunoaștere.
Apoi, poate chiar veți descoperi că a activa printre noi poate da un sens vieții voastre. Nu e obligatoriu, dar se poate petrece. Mulți dintre voi simt, poate, că viața înseamnă ceva mai mult decât hrană, somn și reproducere, sau decât asigurarea nevoilor noastre vitale, și ale familiilor noastre. Bineînțeles, în primul rând trebuie să le asigurăm pe acestea, e chiar o datorie, dar atunci când ni se oferă ocazia, și simțim că putem face și altceva, fără prea mare efort din partea noastră, ar fi o risipă de viață și energie să nu o facem. Și e un sentiment atât de minunat atunci când știi că un suflet, sau mai multe, au primit ceva absolut necesar din partea ta ! Fie și simpla ta prezență din când în când – pentru că vom avea nevoie și de voluntari.
Nu mai știu ce autor spunea că ar fi minunat ca, la sfârșitul vieții, să știm că măcar un suflet a trăit mai bine, doar pentru că noi am existat. Că noi am existat pentru ușurarea vieții altora – ce sentiment poate fi mai sublim ! Eu, de exemplu, când mă gândesc la această activitate, când îmi fac planuri, mă simt atât de ușoară, de parcă îmi vine să zbor. Am un sentiment de fericită anticipare, mai ceva ca în cazul pregătirii pentru o întâlnire.🙂 Și acest sentiment mă face să înțeleg că sunt pe drumul cel bun al vieții mele.
Lazarev, cunoscutul bioenergoterapeut și clarvăzător rus, spunea că noi simțim atunci când suntem pe drumul bun al vieții noastre, pentru că atunci totul ne apare foarte ușor, și avem o senzație de ”zbor în suflet”. La același lucru se referea și Coelho când vorbea de energia entuziasmului, care este o formă de a trăi harul divin.
Așadar, dacă gândindu-vă la această activitate – la faptul de a ajuta niște copii care au cunoscut doar partea dură a existenței, să aibă o șansă de a face ceva cu viețile lor – simțiți o ușurare în suflet, atunci, acesta poate fi drumul vostru ! Poate nu singurul, și poate nu pentru toată viața, dar a ajuta atunci când puteți, deja înseamnă mult.
Așadar, dacă vă hotărâți să deveniți membri, sau să vorbiți și altor cunoscuți despre acest proiect, vă rog să îmi trimiteți un mail cu numele și adresa voastră/lor completă de domiciliu, la adresa mail: ********** . Nu din curiozitate vă cer adresele, ci pentru că este o condiție de înființare a asociației, după cum puteți vedea în linkul de mai sus. Oricum, totul va rămâne strict confidențial, nu am nici o tangență cu companiile de advertising, sau de alt gen, care vânează adrese. În mailul de răspuns, vă voi da amănunte despre mine și asociație – deși acum sunt abia în faza de proiect. Pe parcurs, vă voi ține la curent cu stadiul de avansare al proiectului.
Generic, pot spune că asociația va lua naștere oficial abia prin septembrie, când voi rămâne mai mult timp în România, ca să mă pot ocupa de asta. Iar proiectul în sine – găsirea și găzduirea copiilor – va începe chiar mai târziu, poate după 1 ianuarie, când, cu ajutorul Fecioarei Maria, vom putea achiziționa clădirea căminului-școală.
Celelalte amănunte, inclusiv locul unde va fi sediul social – cel puțin la început, până la achiziționarea căminului – le veți afla prin mail.
Eu vă mulțumesc anticipat, pentru că știu că am mulți cititori cu inimă mare, și vă doresc să ajungeți să vă împliniți visele ! Al meu a necesitat mai mulți ani de ”rumegare”, dar acum simt că mă aflu deja foarte aproape.
În încheiere, iată ce ne spun unii oameni mari:
”Nimic nu este posibil fără un vis. Pentru ca ceva extraordinar să se întâmple, este nevoie de un vis cu adevărat extraordinar.” (Robert Greenleaf)
”Trebuie să îți duci viața pentru ceva mai important decât viața însăși. Cineva care nu s-a pierdut niciodată într-o cauză mai mare decât sine, a pierdut o experiență capitală. Numai pierzându-te astfel, poți să te regăsești cu adevărat.” (Richard Nixon)

Responses

  1. Doamne ajută!

    • Mulțumesc, Potecuță ! Așa să fie !

  2. Sunt fericita ..mi-ai bucurat inima in aceasta dimineata . Sunt alaturi de tine . Te imbratisez cu drag 🙂

  3. Te îmbrățișez și eu, dragă prietenă ! Și, mă bucur că esști alături de mine !

  4. bon courage et bonne chance, Flo!🙂

  5. Multumesc, Melanie, chiar imi trebuie din amandoua !

  6. Sa-ti ajute Dumnezeu, draga Flor! Intotdeauna am avut sentimente aparte pt copiii abandonati, cei cu handicap si pt batrani. Asa ca ideea ta este stralucita si ma bucur sa aud asta. Iata ca visurile pot deveni reale atunci cand stii ce-ti doresti cu adevarat (o spun pt mine mai mult, te-ai prins :D). Te imbratisez cu drag si ma rog sa reusesti tot ce ti-ai propus!

    • Dragă Roxana, mulțumesc din suflet pentru încurajări, și îți doresc și ție ca visul tău să fie real până la capăt ! Știu că tu ai sentimente aparte pentru copii, ceea ce este un lucru deosebit pentru o persoană atât de tânără.🙂
      Îmi doresc să am mai mult timp pentru a trece pe la tine (pe blogul tău), dar poate că se va întâmpla și asta în câtva timp.
      Numai bine în viața și planurile tale, te îmbrățișez și eu cu drag !


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

my virtual playground

I'm a global citizen and I live what I love... being here is also being away from elsewhere…:-)

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

