Posted by: childagain | December 16, 2015

Mesaj de Sărbători și mai departe

Dragii mei cititori si prieteni, revin puțin ca să vă spun Sărbători fericite, și să îmi iau rămas-bun. Plec pentru o lungă perioadă, poate pentru totdeauna. Am motivele mele ca să procedez așa – adică, motivele mele interioare. Pe scurt, uneori simt că m-am născut în Universul greșit. Poate că nu mi l-am ales eu bine, poate că mi-a fost repartizat ca școală sau pedeapsă, sau poate că totuși mi l-am ales, dar numai pentru a fi alături de cei dragi, și de alte ființe pe care să le ocrotesc. Am păcătuit întotdeauna printr-o prea mare dragoste față de Pământ, pe care îl prefer oricărui rai. Și pe care aș fi vrut să instaurez binele și dreptatea, să nu-l las doar așa cum este acum: un fel de purgatoriu pentru cei în curs de devenire – adică, majoritatea.
Dar, mi s-a arătat răspicat că nu e voie să lupți pentru dreptate pe Pământ, că el trebuie să rămână așa cum este, doar un purgatoriu.  Și cei care încearcă să îl transforme în paradis se pun contra lui Dumnezeu. Și răii aflați la onducere trebuie să rămână acolo unde sunt, pentru că sunt acolo cu voia Cuiva.  Iar dacă încercăm, sau măcar nutrim intenția de a coborâ Dreptatea din rai pe pământ, vom fi pedepsiți pentru asta. Nu de către cei răi, ci de alții. Poate, de către cei pestriți, care sunt doar instrumente.
Dacă nu cumva sunt într-o mare ispită, și nu înțeleg eu rosturile lumii, cu puțina mea minte ? O fi și așa, nu zic nu ! Dar, se poate și să le înțeleg prea bine, și de aceea să fiu pedepsită. Nu trebuie să înțelegi mai mult decât poți duce, iar dacă înțelegi, nu trebuie să și spui. Doar că… eu am fost dintotdeauna puțin pe dos ! Exact aceea ce eram avertizată să nu fac, aceea făceam ! Pentru că nu îmi plac avertismentele de genul ăsta, și nici nu sunt un material bun pentru frică. Din păcate pentru cei ce mă avertizează, modelul meu e Socrate. Prefer să beau mătrăguna, decât să trăiesc în compromis – făcând lucruri pe care sunt silită să le fac, și nefăcând ceea ce simt și cred eu că trebuie să fac. Sau, acceptând de nevoie ceea ce mi se întâmplă, fără să pot schimba.
Ei, cam asta a fost ! Nu vreau să vă întristați, voi și site-ul acesta ați fost una dintre sursele mele de libertate. Poate voi mai reveni, când voi simți că rosturile lumii s-au schimbat.

Responses

  1. Îţi doresc să îţi fie bine!

  2. Draga mea, multumesc din suflet, si tie la fel !

  3. mail/tel, aitel inchis

    • Draguta mea, telefonul meu din Romania e totdeauna inchis cand sunt in Franta. Ti-am raspuns pe mail, te pup !

  4. Child, ce ai facut pentru mintile si sufletelele noastre, nu se poate rasplati niciodata. Esti un exemplu viu de candoare si credinta, si nu am nici un dubiu ca vei reusi sa echilibrezi si mai departe energiile celor din jurul tau catre starile superioare pe care tu le atingi atat de usor.

    Daca ar fi sa spun totusi ceva despre lucrurile care par sa te macine… Lectia asta e foarte greu de acceptat. Ca o teorema care te raneste prin brutalitatea ei… Intr-adevar, in mod incredibil, aproape ca o bataie de joc impotriva omenirii si a celor care se zbat pentru a o transcende, exista oameni trimisi pe Pamant pentru a rani, distruge si omori. E o lectie pe care cu cat o inveti mai repede cu atat mai bine, pentru ca face parte din fundatia morala si spirituala pe care vrem sa ne-o construim fiecare. Spunand asta, inteleg pe deplin prin ceea ce treci, nevoia de a te reinventa si nevoia de a te distanta chiar si de noi, cei mai fideli apostoli ai tai.

    Daca ar fi sa iti dau un sfat ar fi urmatorul : pentru a instaura pe Pamant Dreptatea Divina e nevoie de altceva decat de piosenie, credinta, har, chiar pana si de Iubire de aproape ( neconditionata ). Desigur toate acestea sunt importante, dar exista un alt ingredient, nespiritual , nematerial care e insa obligatoriu.

    Abilitatea de a modifica structura morala a aproapelui, si de a-l motiva sa schimbe structurile morale ale celui din jurul lui.

    Ca un fel de propaganda. Doar ca in locul egalitatii sociale, superioritatii rasei, sau unei credinte sau religii mai mult sau mai putin divine, propaganda este in favoarea Iubirii.

    Iubirea in sine e infinita oricum, noi o simtim, dar pentru ca sa o simta toti si in toate, pentru ca ea sa poate ateriza in pace, in final, pe intregul Pamant, trebuie sa utilizam exact arma psihologica principala a adversarilor : puterea de convingere…

    ps: multumesc inca o data, pentru tot. “Pescarusul” din mine iti ureaza, draga Florina, Craciun Fericit si un An Nou si mai si🙂

    • Dragul meu prieten, cât m-ai emoționat, și cât de departe sunt de imaginea idealistă pe care o ai despre mine ! Să știi că stările acelea sublime, și eu tot greu le ating ! Și uneori, am și atâtea stări mai puțin sublime !;)

      În rest, e mare adevăr în tot ceea ce spui, și știu și eu că e așa; Sunt oameni trimiși să ne pună toate valorile la încercare – uneori, plasați foarte sus. Și dsigur, am înțeles și eu că simpla credință nu e de-ajuns ! Eu am fost dintotdeauna un om de acțiune.
      Să schimbi carcterul oamenilor, să îi convingi – da, iată o realizare ! Dar asta, e o muncă de-o viață. Acum, de curând, chiar am avut o situație în care trebuia să conving oameni de care depindea viitorul meu, și;,,, nu am făcut decât să îmi spun convingerile ! Cât i-am convins pe ei, nu știu, dar măcar, am rămas fidelă adevărului meu personal.

      Mare dreptate ai și în ceea ce spui în privința Iubirii, pentru că eu am încercat să îi conving că Iubirea e mai presus de Justiție;

      Dragă prietene, și tu ești un luptător pentru idealuri, și cred că viața ta poate fi binecuvântată !

      Numai bine și Sărbători fericite și Pescărușului din tine, care iese mereu la iveală printre rânduri !🙂 Și, să ne reîntâlnim în acest spațiu virtual mai luminați, și mai eliberați de griji /

  5. Mult succes in urmatoarele proiecte. Sa ne vedem/auzim sanatosi. Nu te da batuta, stii doar ca noaptea cea mai intunecata este chiar inaintea zorilor.

  6. Cătălin, am încercat să îți scriu un comentariu pe blogul de pe blogspot, dar nu m-au lăsat puterile oculte.🙂 Am încercat chiar de două ori, dar nu știu dacă s-a înregistrat ceva.

    Mult succes și ție, și mulțumesc din suflet pentru urări ! Mai vorbim despre proiect.

  7. Draga Florina, iti simt dezamagirea din suflet, iti simt si durerea ca nu poti schimba nimic din increngaturile acestei lumi. Nu conteza cat ai facut , nu conteaza daca ai resusit sau nu sa faci ceva , conteaza intetia pe care ai avut-o si stradania ta. Stim ca daca ai avea puterea in mana ta , ai face tot ce trebuie pentru intrega omenire, dar , uite ca fortele malefice sunt acum in desfasurare si se cred de neinvis,
    Dar, stim cu totii ca orice actiune are si o reactiune, asa ca , trebuie sa fim convinsi ca se va termina si cu aceasta forta dominatoare intunecata.
    Draga mea , Dumnezeu nu vrea sa ne pierdem speranta , nu vrea sa ne lasam doborati , nu vrea sa ne lasam infranti ,
    El vrea sa fie mandru de copiii Lui . Nu conteaza daca putem sau nu sa facem ceva , noi trebuie sa fim optimisti si demni.
    Tu lupta pentru tine, pentru interesele tale si a familiei tale . Asta nu inseamna ca esti egoista , inseamna ca esti realista .

    Te imbratisez cu drag si-ti doresc tot binele din lume .Sa fii sanatoasa si sa-ti realizezi toate visurile.

    ( Nu am mai intrat de mult pe bloguri , pt. nu mi-a functionat ca lumea calculatorul . Mai intru de pe telefonul mobil , dar nu-i acelasi lucru )

    • Draga mea Ryana, ce norocoasa sunt să am prieteni ca tine ! Prieteni buni si vechi de ani de zile, desi doar la acest nivel virtual – eu i-aș spune „pur spiritual”; Si eu cred că prietenia și relațiile spirituale nu sunt mai puțin frumoase din cauza absenței prezenței fizice, ci este exact același lucru, într-un fel. Cine e frumos în ”virtual” – dacă e sincer – sigur este și în real. În privința ta, sunt convinsă, și cred că, dacă ne-am întâlni, am sporovăi amândouă pe aceleași teme ale spiritualității și libertății omului.
      Da, ai intuit foarte bine dezamăgirea mea, legată de faptul că aș fi vrut să fac lucruri mari pentru libertatea omului, și mi-aș fi asumat riscurile, dar… nu sunt lăsată nici măcar să încep! Nu de jos, ci de Sus. Poate că nu este, totuși, în destinul meu, sau îmi supraapreciez forțele. Sau poate că… gând care nu-mi dă pace în ultima vreme – Cineva de Sus vrea ca lumea să rămână așa cum este, un loc al ispitelor și al nedreptății. Și noi, cei care încercăm să o schimbăm, greșim din punct de vedere al Supraveghetorilor cerești. Ei spun că ar trebui să ne schimbăm întâi pe noi-înșine.
      De acord, dar… Eu aș fi vrut să le fac pe amândouă o dată🙂. dacă și cât se poate. De aceea ziceam că prefer Pământul oricărui rai celest. Nu mă încălzește cu nimic raiul de sus, dacă aici jos rămâne un purgatoriu.
      Ei, draga mea, știu că și tu ești o idealistă înflăcărată ca mine, să lăsăm pe moment dezamăgirile, și să ne bucurăm de noul an ! Eu chiar am speranțe de mai bine !
      Te îmbrățișez cu drag, și un nou an cu iubire, pace și lumină !


Leave a Reply

Categories

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

ankalavinia

...din inima, cu suflet

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Bio Vivo Terapii

Vindecarea este modul de comunicare al Spiritului!

biovivoblog

Bio este viata

Haide la ţară!

Viaţa unui orăşean la ţară. Ieşirea din sistem!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Port cuvântul, că-i sunt omul, care-i duce-un rost, ca pomul: Nu-i pe lume armonie mai înaltă și mai vie, ca frumoasa POEZIE! Maria BOTNARU

nou despre nou

pace si lumina - pastrati rodul vietii

Zully's Words

Citește și mergi mai departe

Muzica care sapa

This WordPress.com site is the bee's knees

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Trezire divina

Lumina si iubire - IUBITI-VA DRAGII MEI !!!

Alexandru V. Dan

Proza . Fantasy . Poezie . Eseu

Blogul unui om

Ești liber să trăiești.

Artele şi ştiinţele vieţii

Safiriu e sufletul meu, călător impregnat cu tainice lumi, amuş un catarg cu peri mătăsoşi, mânezi o crisalidă de cerneală.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

naomikko

Have a great journey.

innerspacejournal

O revistă de explorare a frumosului din gând

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

